reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Czech News Center staví contentové oddělení, služby bude nabízet inzerentům Hráči dne

14:08, 20. 2. 2024

Mediální dům Czech News Center (Blesk, Blesk.cz, E15.cz, Aha!), který vlastní Daniel Křetínský a spol., staví velké contentové oddělení. To bude zajišťovat veškerou práci s komerčním obsahem pro inzerenty mediahousu. Od tvorby strategie přes kreativu až po samotnou produkci, ať už se jedná o formáty v tisku nebo v onlinu, videa, podcasty, nativní reklamu nebo třeba rádiové spoty. Téměř třicetičlenný tým povede ho Lucie Zadák Pěnkavová (foto).

"Je to další a celkem přirozený krok v rámci naší strategie tvorby a monetizace obsahu. Komerční obsahové spolupráce jsou dlouhodobě na vzestupu a my potřebujeme být v této agendě maximálně agilní a kompetentní. Dobře udělaná obsahová strategie je pro značku klienta, potažmo i jeho prodeje, jedním z vůbec nejefektivnějších způsobů komunikace. Proto dávalo smysl předělat stávající fungování a ještě blíž napojit všechny týmy, které mají s tvorbou takového obsahu co dočinění, a ty doplnit," komentovala ředitelka CNC Martina Říhová.