reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Agentura Adexpres.com dostane nového výkonného ředitele, na podzim přijde rebranding Hráči dne

16:55, 12. 5. 2022
Mediální agentury Aleš Borovan

Digitální agentura Adexpres.com (komunikační skupina Dentsu Czech Republic) bude mít nové vrcholové vedení. Novým výkonným ředitelem agentury se na začátku června stane Ondřej Týma. Nejvyšší management doplní také Petra Košaříková (oba foto) na pozici ředitelky pro rozvoj obchodních vztahů. Spolu s novým vedením se Adexpres oficiálně stává součástí globální sítě iProspect by Dentsu, doteď byl jen spolupracující agenturou.

"Toto spojení přinese Adexpresu zázemí jedné z největších digitálních agentur na světě a spolu s ním i nové příležitosti. Vrcholem této integrace bude na podzim letošního roku kompletní rebranding, během kterého se agentura Adexpres přejmenuje na iProspect Česká republika a plně se začlení do globální struktury."

Týma doposud v agentuře působil jako technologický ředitel, předtím pracoval v Economii (senior yield manager). Košaříková ve firmě pracovala na pozici client service directora, dříve působila v agenturách ze skupiny WPP a Omnicom Media Group.