reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Divize cukrovinek v českém a slovenském Nestlé má nového šéfa Hráči dne

12:24, 7. 7. 2020
Reklama/PR Aleš Borovan

Novým ředitelem divize cukrovinek ve velkém reklamním zadavateli Nestlé Česko a Slovensko se od 1. července stal italský manažer Frederico Giorgio Marrano. Zároveň se stal členem Leadership týmu cukrovinek Nestlé pro Evropu, Blízký Východ a severní Afriku. Marrano má pokračovat v "transformaci a premiumizaci portfolia cukrovinek" (Orion, Kofila, Margot, BonPari, Jojo atd.). Před nástupem do nové role zastával pozici marketingového manažera tabulkových čokolád a dárkových produktů Nestlé pro Evropu, Blízký východ a severní Afriku.

Ve společnosti pracuje již od roku 2002. V letech 2011 až 2013 působil v USA jako oblastní manažer pro export. Poté se přesunul na pozici marketingového manažera pro všechny kategorie cukrovinek v Itálii, kde přispěl k transformaci italského trhu, přeorientoval organizaci a továrnu směrem k užšímu portfoliu s větším potenciálem.