Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Do komunikační agentury MarkBBDO z Leo Burnett přichází nový CEO a kreativní ředitel Hráči dne

13:48, 25. 5. 2022
Reklama/PR Aleš Borovan

Další pokus o restart komunikační agentury MarkBBDO (majitel Petr Šec). Mění se TOP vedení, na pozici CEO nastupuje Zdeněk Mikeš (na fotce vpravo), který v posledních třech letech stál v čele reklamní agentury Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe. Mikeš (rovněž CEO sesterské agentury Proximity) ve vedení agentury střídá Pavlínu Erbanovou, která se přesouvá na pozici business director.

Novým kreativním ředitelem MarkBBDO a agentury Proximity se stává Martin Mareš (vlevo), dosavadní leader kreativního týmu Leo Burnett s portfoliem klientů jako Philip Morris, Nestlé nebo MAKRO.

MarkBBDO i agentura Proximity (80 procent Šec a 20 procent Vladislav Svoboda) jsou partnerskou agenturou Omnicom Media Group (dřívější majitel). K hlavním klientům agentur se řadí Mercedes-Benz, Dr.Oetker, Seeberger nebo Frosta.