reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Do managementu CNC míří odvážlivci Heisig, Fryš a Samko Hráči dne

13:29, 13. 11. 2018

Mediální dům Czech News Center Daniela Křetínského a spol. konečně zaplňuje prázdná místa v TOP managementu, která tam zela kromě jiného po nedávném odchodu Matěje Huška do  Seznam.cz. Do firmy míří trojice odvážných. Od 1. ledna 2019 nastupuje na nově vzniklou samostatnou pozici ředitele online inzerce Michal Heisig (foto; ex-Seznam.cz), na pozici chief digital officer Petr Fryš. Od 1. prosince 2018 se ředitelem marketingu stává Jan Samko (ex-Datart). Od listopadu rovněž do vydavatelství přišel Jiří Libánský jako manažer placeného obsahu.

Heisig do Seznam.cz Iva Lukačoviče nastoupil v roce 2004, v letech 2009 až 2017 zde pracoval jako obchodní ředitel. Fryš působil v mediálních a komunikačních agenturách jako NetCentrum, Beyond Interactive. V letech 2011 až 2017 pracoval pro Seznam.cz, kde se věnoval obchodně-produktovému rozvoji videoreklamy, mobilní reklamy, nestandardních reklamních formátů a cílené reklamy. Poslední rok 2018 vedl digitální oddělení contentové agentury Fuse (Omnicom Media Group).

Samko začínal roce 2002 v Alza.cz jako manažer e-shopu, následně od roku 2005 do roku 2012 zde zastával funkci marketingového ředitele. V letech 2012 až 2014 byl brand managerem komerčních serverů v Seznam.cz. V letech 2015 až 2018 působil jako marketingový ředitel a člen představenstva v Datart International.