reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Do marketingu logistického operátora DoDo přichází Hůlková a Brachtl Hráči dne

11:22, 30. 3. 2023

Logistický operátor DoDo (investice Daniela Křetínského a spol.) rozšiřuje marketingový tým. Na pozici brand manažerky přišla Alexandra Hůlková (foto). Digitální aktivity bude mít zase nově na starosti Jan Brachtl, který na pozici manažera digitálu skupiny vstupuje se zkušenostmi s digitálním marketingem ve společnosti Huawei či z agentury Fragile.

Hůlková přichází do DoDo po více než deseti letech působení v poradenské firmě Enovation, kde se postupně vypracovala z marketingové specialistky až na vedoucí pozici, kterou zastávala přes devět let. Následně se přesunula do společnosti Bezrealitky, kde měla na starost především nastavení nové digitální strategie společnosti i nové identity značky.

DoDo aktuálně operuje s více než 2300 kurýry a tisícovkou vozů, služby poskytuje v domácí České republice, na Slovensku, v Maďarsku, Polsku, Německu, Rakousku a Bulharsku.