reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Do TOP managagementu Livesport nastupuje Raška, bude hledat nové zdroje příjmů a akvizice Hráči dne

07:57, 29. 10. 2020

V TOP vedení technologické společnosti Livesport (majitel miliardář Martin Hájek) vznikla nové pozice - chief commercial officer, do které od října nastoupil Lukáš Raška (foto). Zaměřit by se měl především na teritoriální expanzi společnosti, nové akvizice a rozšiřování zdrojů příjmů. "Domluvili jsme se, že v Livesportu na začátek zavede a nastaví business intelligence. Jeho hlavním úkolem pak bude zastřešit tři mimořádně důležité oblasti," uvedl Patrik Dzurenda, provozní ředitel společnosti.

První je expanze do mimoevropských regionů, například jihovýchodní Asie nebo Severní Ameriky. Druhou je hledání dalších možností monetizace služeb. “Prakticky všechny naše příjmy momentálně plynou z reklamy," poznamenává Dzurenda. Třetí oblastí budou akvizice. Livesport v posledních letech udělal několik výrazných nákupů (Liftago, Pragosport, Kinobox, Tapito) a dalšími akvizicemi chce podpořit svůj růst v důležitých segmentech.

Raška posledních téměř sedm let strávil v Singapuru jako COO Esetu pro asijsko-pacifický trh. Působil rovněž v IDC, Dell a AVG.