reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Do vedení Publicis Groupe nastoupil Kleňha Hráči dne

16:53, 28. 6. 2021

Novým členem boardu komunikační skupiny Publicis Groupe se stal Tomáš Kleňha (foto). Na pozici chief communications officer vede komunikační divizi (jedna ze tří divizí Publicisu), která se zaměřuje na strategii značek, kreativu, tvorbu obsahu, PR, sociální média a influencer marketing. Reprezentují ji značky Leo Burnett, Saatchi & Saatchi a MSL. V novém působišti se vedle dalšího rozvoje agentur zaměří na prohloubení spolupráce se dvěma zbylými divizemi skupiny (média a data & tech).

Vedení komunikační divize Kleňha převzal po Pavle Nýdrle, která Publicis Groupe opustí v lednu 2022 po dokončení integrace agentur skupiny Kindred Group. Tu Publicis Groupe koupila v roce 2018.

Kleňha se v reklamním prostředí pohybuje od roku 2006. Mimo jiné spoluzaložil a deset let vedl agenturu Prague Bistro (později Isobar) a působil jako člen představenstva českého zastoupení mezinárodní komunikační skupiny Dentsu. Pod jeho vedením se Prague Bistro proměnilo z původně digitální produkce v plnohodnotnou kreativní agenturu. Následně spoluzaložil také sesterskou agenturu Bistro Social a později už v rámci Dentsu i adaptační agenturu Spectra.