reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Gastronomické obchody a e-shop Sklizeno loni navýšily tržby o 75 milionů Hráči dne

08:37, 8. 2. 2019

Seskupení gastronomických bister, prodejen, online obchodu a velkoobchodu Sklizeno v roce 2018 utržilo 705 milionů korun. O rok dříve to bylo 630 milionů. Největším dílem, cca polovinou, se na obratu podílí prodejny. V těch se dařilo především gastro sekcím - bistrům, restauracím atd. Třetinu obratu pak díky skokovému rozvoji generují velkoobchodní spolupráce a online B2B eshop pro obchody se zdravou výživou. Kromě výše uvedené částky dalších 205 milionů utržilo 5 výrobců, ve kterých má Sklizeno majetkový podíl prostřednictvím svého investičního centra.

Sklizeno má holdingovou strukturu. Matka je Sklizeno Foods, pod kterou spadají Sklizeno, MyFoodMarket a Náš Grunt. Jedná se o firmy, které se spojily a sjednotily pod jednu entitu a tři zakladatelé těchto firem jsou teď hlavní spoluvlastníci Sklizeno Foods (na fotografii spolumajitel Petr Borkovec).