Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Hádka o miliony korun z prodeje vstupenek na loňské turné Mira ŽbirkyHráči dne

06:17, 16. 8. 2018

Rozkol ve skupině kolem showbyznysových podnikatelů Jiřího Jurtina (na fotce vpravo) a Fawada Nadriho (vlevo; oba Nogup agency). Důvodem mají být peníze vybrané na vstupném na akci Miro Žbirka - Adventní symfonické turné 2017. Společnost Crystal Skull (majoritní vlastník Jurtin, Nadri minoritář) podala na firmu Ticket Art Praha (Renata Štupáková) insolvenční návrh a městský soud v Praze jí 14. srpna 2018 vyhověl. Ticket Art Praha měla pro Crystal Skull vybrat na tržbách za prodej vstupenek na Žbirkovy koncerty cca 8,9 milionu korun. Podle Crystal Skull však nedošlo k předání části tržeb ve výši 3,8 milionu.

Údajně zadržené peníze mají mít vliv na závazky Jurtina a spol. vůči dalším akcím. "Opravdu jsme se snažili vyřešit situaci smírnou cestou. Bohužel jsme na druhé straně nenalezli prostor pro dohodu. Insolvence byla jedinou cestou. Litujeme, že jsme způsobili spoustě našich herců komplikace, ale budeme tvrdými právními kroky postupovat tak, aby měli své závazky co nejdřív splacené," uvedl Nadri.

Štupáková s Jurtinem a Nadrim donedávna společně podnikala v koncertní firmě Sick Art (turné Lucie Bílé, Alexandrovců) a muzikálové produkci Dark style agency (Mamma mia!, Ať žijí duchové!).

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Václav Marhoul: za film Nabarvené ptáče získal na letošním Mezinárodním filmovém festivalu v indické Kalkatě cenu Golden Royal Bengal Tiger pro nejlepšího režiséra. Na polském Mezinárodním filmovém festivalu Camerimage Marhoul získal cenu mezinárodní kritiky a kameraman Vladimír Smutný ocenění za kameru Bronze Frog.

  • FTV Prima: druhá komerční televize změnila sídlo z klasické Palmovky na novou adresu na Vinohradské ulici v pražských Strašnicích. To samé se týká mediazastupitelství Media Club.

  • Geometry Prague: aktivační agentura ze skupiny Ogilvy v roce 2018 utržila 153 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 23 milionů. Čistý zisk klesl ze 23 milionů na 12 milionů korun.

  • Aerofilms: menší filmový distributor v roce 2018 utržil téměř 32 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 7,7 milionu méně. Čistý zisk 6 milionů z roku 2017 se přetočil v loňskou ztrátu 750 tisíc korun.

  • RedHead Music: změny ve vlastnickém portfoliu menšího hudebního labelu. Podíl Antonína Milaty klesl ze 49 procent na 30 procent, podíl Tomáše Staňka vzrostl z 30 procent na 40 procent a podíl Michala Nováka z 21 procent na 30 procent.

  • Ogilvy One: marketingová agentura ze skupiny WPP (čtvrtinu drží Vladimír Šolc) v roce 2018 utržila přes 135 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 26 milionů méně. Čistý zisk se zvýšil z 8,7 milionu na 9,2 milionu korun.

reklama
  • Na turné

    Visací zámek
    01. 11.07. 12.
  • Hit dne


    Trailer k seriálu The Witcher.

Recenze

Le Mans ´66

Každý tvůrce "automobilového" filmu bude mít tu smůlu (a z diváckého hlediska štěstí), že jeho snažení bude vždy srovnáváno a poměřováno s žánrovým etalonem, snímkem Rona Howarda Rivalové. Tento vynikající historický film o zápolení jezdů F1 Niki Laudy a Jamese Hunta takřka smrdí benzinem a řidičským šílenstvím a nastavuje vysokou laťku pro všechny následovníky.

Le Mans ´66, který vychází z legendárního soupeření vozů Ford a Ferrari na neméně legendárním závodu Le Mans, i přes všechno snažení zúčastněných, od zkušeného režiséra Jamese Mangolda (Logan: Wolverine, Walk The Line atd.) až po ústřední herce Matta Damona a Christiana Balea, při vší úctě benzínem nesmrdí. A to i přesto, že především Bale v roli svérázného závodníka Kena Milese exceluje. Skvělá kamera Phedona Papamichaela (Památkáři, Den zrady, 3:10 Vlak do Yumy), nadprůměrný scénář Mangoldův a hudba Marca Beltramiho.

To vše dává dohromady "jen" nadprůměrný film, solidní filmařinu, nikoliv klíč od brány k filmové extázi. Ať již je to tím, že soutěžení dvou automobilek není až tak strhují téma, nebo se Mangoldovi ze životopisů Milese a konstruktéra aut Carrolla Shelbyho nepodařilo vyextrahovat nadprůměrně silný příběh, Le Mans ´66 bude Rivalům vždy dýchat na záda z uctivé vzdálenosti. Byť prohrát s geniálními Rivaly není žádná ostuda a Mangoldův snímek se ve finále jeví býti zdatným a důstojným soupeřem.