Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Hanzlík kupuje 50 procent v provozovateli sítě digitálních reklamních ploch Hráči dne

08:21, 5. 3. 2025

Podnikatel Martin Hanzlík (foto) se stává polovičním majitelem a jednatelem Vision Thing (VT), která v Česku a na Slovensku provozuje programatickou reklamní DOOH síť (Digital Out of Home). Podíl získal od společnosti Caroda, která byla nedávno akvírována firmou R2B2. Hanzlík tak doplňuje zakladatele VT Richarda Němce (rovněž 50 procent).

Oba majitelé se chtějí zaměřit na rychlou expanzi digitální reklamní sítě do regionů po celé republice. Síť by se měla rozšířit na stovky digitálních ploch v outdoorovém i indoorovém prostředí. Hanzlík má více než 25 let zkušeností v online technologickém segmentu, působil jako angel investor, vedl venture kapitálové fondy a stál u zrodu několika start-upů, včetně projektu eStránky, které prodal do tehdejšího vydavatelství Sanoma Group.

"Online technologie jsou součástí mého profesního života už 25 let a vidím v digitální DOOH reklamě a programatice obrovský potenciál na českém trhu. S Richardem sdílíme podobnou vizi a zkušenosti, což nám umožní společně co nejrychleji rozšířit reklamní síť i do regionů mimo Prahu a přinést inzerentům nové možnosti efektivního cílení," komentoval Hanzlík. Vision Thing v roce 2023 utržila 5,8 milionu korun.