reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

JCDecaux chce být členem lobbistické organizace, kterou založila konkurence Hráči dne

12:13, 17. 2. 2017
Aleš Borovan

Jeden z největších hráčů v outdoorové reklamě, společnost JCDecaux (na fotce ředitel Pavel Slabý), v těchto dnech oficiálně požádal o členství v lobbingovém Svazu provozovatelů venkovní reklamy (SPVR). Po čase by se tak mohly alespoň trochu zacelit hluboké rány v branži, které se otevřely cca před třemi lety v souvislosti s byznysovým kolotočem kolem Hudečkových Pražských stavebních předpisů (nakonec přestaly platit).

SPVR tehdy založily konkurenční OOH firmy BigBoard Praha, outdoor akzent, Railreklam, Vanesta Reklama nebo 4-les-advertising, svaz tehdejší stavební předpisy kritizoval a poukazoval na nevýhodnost (pro Prahu) smlouvy ohledně využití městského mobiliáře mezi JCDecaux a hlavním městem Praha.