Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Kabát přesouvá letošní obří turné po zimních stadionechHráči dne

16:51, 24. 6. 2020

Největší byznysový podnik v koncertním průmyslu v letošním roce se přesouvá na rok 2021. Kapela Kabát (foto) měla letos na podzim odjet 21 koncertů na 21 zimních stadionech, návštěvnost by se podle všeho přehoupla přes 100 tisíc diváků. Kapela a management se rozhodli šňůru přesunout o jeden rok. Vstupenky zůstávají v platnosti.

"Aktuální situace, a rychlost informací od naší vlády a ministerstva zdravotnictví nás vedou k obezřetnosti, a ve svém důsledku k přesunutí termínů připraveného turné o rok... Hýbat například s jedním koncertem v O2 Aréně klidně po měsíci je vcelku jednoduché. Přesouvat turné v připraveném počtu koncertů po krátkých časových úsecích je v podstatě nereálné. Berte to jako rozumné a bezpečné řešení," uvedl management kapely.

"Systém koncertů úterý čtvrtek, sobota, zachováme. Mělo by se to tedy posunout termínově o jeden den dopředu, tj. chceme začít (to je jediná útero-čtvrtko-sobotní výjimka) ve středu 6. října 2021 v Chomutově, a pak by následovaly sobota 9. října 2021 Karlovy Vary, úterý 12. října 2021 Plzeň, čtvrtek 14. října 2021 České Budějovice atd.

Odběr newsletteru:

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Rychlovky

  • Mighty Sounds: 16. ročník letního festivalu (punk, rock‘n’roll, reggae, hc, ska a rockabilly), přesunutý z roku 2020, proběhne 9. až 11. července 2021 na letišti Aeroklubu Tábor. Drtivá většina kapel z line-upu pro rok 2020 již potvrdila svou účast i v roce 2021, oznámily bez další podrobnosti pořadatelé.

  • Rixo.cz: do online pojišťovací služby z podnikatelského impéria Jiřího Šmejce se doposud registrovalo na 18 tisíc klientů. Na počátku roku to bylo 10 tisíc klientů. Zatímco v lednu zákazníci nahrávali v průměru 10 pojišťovacích smluv denně, nyní je to až 300 smluv za den. Služba chce mít do 3 let 5 procent pojišťovacího trhu v Česku.

  • Whalebone: brněnská technologická společnost, která podniká v oblasti internetové bezpečnosti, expanduje do Latinské Ameriky. S expanzí pomůže Adriana Dergam, která do května vedla korporátní komunikaci a udržitelné podnikání českého Vodafonu.

  • A11: vydavatelství lokálního a odborného tisku expanduje s titulem Náš Region na Moravu. Náš Region Brno je první moravskou mutací a celkově o již 33. novinami této značky. Firma potvrzuje svůj záměr výrazně vstoupit na Moravu a doplnit tak své portfolio lokálních novin a časopisů, které vydává v Praze, ve Středočeském kraji, Karlovarském kraji, Ústeckém kraji a v Libereckém kraji.

  • Premiere Cinemas Czech: menší řetězec multiplexů (Praha, Teplice, Olomouc) v roce 2018 utržil 124 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 14 milionů více. Čistý zisk se meziročně zvýšil ze 14 milionů na 21 milionů korun.

  • Asociace provozovatelů mobilních sítí: novým prezidentem oborové asociace se stává zkušený píárista Pavel Vlček. Bude odpovídat grémiu generálních ředitelů členů asociace a jejímu představenstvu. Vlček během své profesní historie řídil komunikaci a vnější vztahy ministerstva průmyslu a obchodu či Citibank, Rosatom a naposledy mBank. V uplynulých dnech byl opětovně zvolen předsedou výkonného výboru profesní organizace PR Klub.

  • Na turné

    Mirai
    21. 10.22. 11.
  • Hit dne


    První záběry z nového filmu Slávka Horáka. Premiéra v kinech 23. července.

Recenze

Bourák

Tohle je mimořádně smutné - nový film Bourák renomovaných tvůrců Ondřeje Trojana (režie) a Petra Jarchovského (scénář) aspiruje na pozici nejvíce nesmyslného a nejzbytečnějšího českého snímku posledních let. Hned vedle ultra obávaného titulu Poslední plavky (2008).

Těžko říci, kdo se na výsledném fiasku Bouráka podílel více, zda Trojanova režie či Jarchovského scénář. Zatímco Trojan má na kontě výborné filmy jako Želary, Občanský průkaz a s přimhouřením očí snad i Toman, Jarchovský je nevyzpytatelný, podepsán je pod řadou zdařilých (Občanský průkaz), ucházejících (Pupendo, Musíme si pomáhat), ale i totálně nepovedených věcí (U mě dobrý, Nevinnost, Líbánky). Spíše to bude tak fifty fifty.

Ve filmu o jakémsi zastydlém vyznavači rock`n`rollu a rockabilly nefunguje téměř nic. Režie upachtěná, bez nápadu, invence, jak od nějakého žáka základní školy, příběh (pokud se dá o něčem takovém hovořit) plochý, plytký, nudný, postavy podivné, nezajímavé a jednající nelogicky, dialogy tahají za uši svojí umělostí a plakátovitostí, vtipné momenty skoro žádné. Hudba zapomenutelná, nevýrazná, což je u rocknrollového filmu, který by měl sršet energií, dvojnásob tristní.

Skutečně to musí být frustrující pocit, mít k ruce tak talentované herce jako je Ivan Trojan, Kristýna Boková anebo Jiří Macháček, a nabídnout jim tak podivnou splácaninu. Bourák uštědřil již tak dost pochroumané značce český film další ránu - ve světě nikoho nezajímá a v Česku odpuzuje čím dál více lidí. A to, že na Bouráka finančně přispěl filmový fond, jen podtrhuje celou tu bídu.