reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Komárkova mediální agentura Mindsquared má nového CEO, přišel z MediaComu Hráči dne

Komunikačně-technologická skupina Mind2Flo (majitelé Karel Komárek ml., Rockaway Capital, Jan "Galgy" Galgonek) přitáhla další silné jméno z mediálně-reklamního trhu. Jako CEO mediální divize Mindsquared nastupuje od srpna Martin Králík (na fotce uprostřed), který donedávna působil v roli ředitele mediální agentury MediaCom. Pod jeho vedením skupina kompletuje personální obsazení mediální divize. Ta plánuje zaměřit se na velké tendry a v příštím roce chce překročit první miliardu v objemu zakázek (viz odkaz s exkluzivními podrobnostmi pod textem).

"Martin je pro Mind2Flo obrovskou posilou, která přináší bohaté zkušenosti z mediální branže. Martinovo zapojení do Mindsquared je pro trh silným signálem, že naše ambice a plány postavit se zavedeným agenturám myslíme vážně," uvedl Galgonek (vpravo, vlevo Lenka Auerová), zakladatel a CEO skupiny Mind2Flo.

Kromě personálního posilování skupina pracuje i na konceptu regionálního hubu. "Jeho cílem je najít funkční nastavení, které Mind2FLO umožní překročit tuzemské hranice a pracovat na nadnárodních projektech. Podle vedení skupiny jde o zásadní přiblížení k jejich avizovanému cíli stát se nejen tuzemských hráčem, ale skupinou s mezinárodní působností."