reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Komárkova mediální agentura Mindsquared má nového obchodního ředitele Hráči dne

Jeden z výrazných přestupů roku v segmentu mediálních agentur. Dosavadní obchodní ředitel GroupM Petr Vančura (foto) přechází do mediální agentury Mindsquared, kterou vlastní miliardář Karel Komárek ml. Nastupuje na obdobnou pozici, tedy obchodní ředitel Mindsquared. Vančura pracoval v GroupM od roku 2015, kromě jiného i jako head of interaction v mediálce MediaCom. Ještě předtím působil v Universal McCan.

"Zaujalo mne, že Mindsquared je lokální skupina a že někdo v České republice má ambice konkurovat nadnárodním společnostem. Velké agentury musí hrát podle pravidel mateřské centrály a nemohou zohledňovat místní specifika," komentoval Vančura.

Mindsquared je součástí ambiciózní komunikační skupiny Mind2Flo. Druhou větev, technologickou divizi Flo, vlastní Rockaway Capital a Jan Galgonek. Budoucí plány Mind2Flo viz odkazy pod textem.