reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Komárkova skupina Mind2Flo dokompletovala vedení mediální divize Hráči dne

Mediálně technologická skupina Mind2Flo (Karel Komárek ml., Rockaway, Jan Galgonek) dokompletovala vedení mediální divize Mindsquared. Jako data & development director nastupuje Michal Šeda (foto), který přichází z komunikační skupiny Publicis Groupe. Zde působil cca deset let. Problematice automatizace práce s daty se Šeda věnuje již od roku 2005. V minulosti pracoval na datových strategiích pro klienty jako Nestlé, Coca-Cola, Raiffeisenbank, ČSOB, mBank, Stock nebo Pilsner Urquell. V rámci poslední pozice vedl tým, který pracoval na ROI projektech pro CEE region.

Šeda je posledním členem sedmičlenného management týmu mediální divize Mindsquared, která nedávno představila svého CEO Martina Králíka. "Kvalitní práci s daty, kterou bude Michal klientům garantovat, vnímám jako dělicí čáru mezi agenturami starého střihu a těmi připravenými na budoucnost. Klienti už by se neměli spokojit s informací, jestli kampaň zafungovala nebo ne. Chceme jim nabídnout mnohem detailnější vhled na řízení marketingových investic," uvedl Králík.