Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Kreativní agentura Bistro Agency se rebranduje na IsobarHráči dne

22. 10. 2018

Dva a půl roku po akvizici ze strany Dentsu Aegis kreativní agentura Bistro Agency přebírá na konci října mezinárodní brand Isobar. Dosud Bistro Agency využívala přídomek "linked by Isobar". Nyní se do struktury Isobaru zařadí úplně a stane se plnohodnotným členem sítě 85 agenturních poboček s více než 6500 zaměstnanci po celém světě.

Bistro Agency (na fotce zleva Pavel Flégl, ředitel Dentsu Petr Chajda, šéf Adexpresu Jan "Galgy" Galgonek a Tomáš Kleňha) za poslední tři roky nezveřejnila účetní výkazy v obchodním rejstříku, čímž porušuje informační povinnost. Poslední zveřejněné číslo z roku 2014 prezentuje tržby ve výši 24 milionů korun a čistý zisk 2,4 milionu.

Značka Isobar dosud na českém trhu figurovala pouze jako interní tým pro placenou reklamu na sociálních médiích ve spolupráci se specializovanou agenturou Bistro Social. Tento osmičlenný tým bude pokračovat pod globální značkou iProspect a vedením Ondřeje Pavelky.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Dark Side: digitální a komunikační agentura v roce 2017 utržila přes 42 milionů korun. V meziročním srovnání to představuje pokles o 2 miliony. Čistý zisk 1,1 milionu se předloni snížil na 800 tisíc korun.

  • R2B2: digitální reklamní síť Kamila Foltina a Martina Čelikovského v roce 2017 utržila 59 milionů korun, v meziročním srovnání o 23 milionů více. Čistý zisk klesl z 2,8 milionu na 900 tisíc. Firma nedávno zfúzovala se sesterskou společností Webgarden.

  • Bedna Films: filmová a reklamní produkce Jakuba Červenky a Petra Kratochvíla v roce 2017 utržila 12,6 milionu korun, v meziročním srovnání o 7,4 milionu více. Ztráta z roku 2016 ve výši 1,7 milionu se překlopila do kladné nuly.

reklama

Hit dne

Spider-Man: Daleko od domova trailer.

  • Na turné

    Mandrage
    24. 1.30. 3.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Muse: Simulation Theory

Konečně. Po třech vyloženě slabých a místy až naivních deskách vydalo anglické rockové trio Muse nahrávku, která připomíná někdejší sílu a muzikantskou výjimečnost Matta Bellamyho a spol. a která navazuje na poslední vydařené album Black Holes & Revelations (2006).

Kapela z producenta Richa Costeyho (dalšími koproducenty jsou Mike Elizondo, Shellback nebo Timbaland) po dlouhé době vymáčkla to, co s nimi dokázal na předchozích nahrávkách Absolution (2003) a Black Holes... Tohle jsou Muse, které známe a které máme rádi: silné a energické rockové kompozice doplněné syntezátorovými linkami, výrazné a netuctové melodické motivy, aranžérské hračičkaření a plná náruč promakaných hitů, které časem neokorají.

To by to ovšem nebyli Muse, aby nepřidali něco navíc. Design a hudební složka se inspirovaly v retro science fiction a pop kultuře 80. let., nahrávka povedeně kombinuje bombastický stadiónový rock s líbivým elektronickým popem do nezaměnitelného a relativně originálního rukopisu Muse. To vše na inteligentní úrovni a s minimálními náběhy do nasládlé šmíry. Ve výsledku je Simulation Theory (hard core fandové si jistě pořídí deluxe edici s vydařenými remixy) povedenou a barevnou deskou, která do zlatého fondu kapely pošle řadu hitových skladeb jako Algorithm, The Void nebo Blockades. Návštěvníci pražského koncertu v roce 2019 se mají na co těšit.