reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Letní animáky Hledá se Dory a Doba ledová utržily v kinech dohromady okolo 90 milionů Hráči dne

10:24, 9. 8. 2016
Aleš Borovan

To, co loni z peněženek kinodiváků vymáčkl letní animovaný hit Mimoni (distribuce Cinemart), tahají v letošním roce dva podobně zacílené tituly - Doba ledová: Mamutí drcnutí (foto; Cinemart) a Hledá se Dory (Falcon). Doba ledová: Mamutí drcnutí za čtyři týdny promítání utržila za prodej kinolístků přes 40 milionů korun (cca 290 tisíc diváků), Hledá se Dory za 8 týdnů téměř 50 milionů korun (skoro 360 tisíc diváků).

Vaší pozornosti doporučujeme:

Doba ledová: Mamutí drcnutí