reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Lída Baarová k programu České televize přilákala 1,8 milionu diváků v 15+ Hráči dne

18:16, 9. 1. 2017
Aleš Borovan

Po úspěšném byznysovém tažení českými kinosály (hrubé tržby okolo 53 milionů korun) film Filipa Renče Lída Baarová (foto) boduje i v televizním segmentu. Při vysílání v neděli 8. ledna na programu ČT1 jej sledovalo 1,785 milionu diváků ve skupině 15+. Podíl na sledovanosti činil 39,22 procenta. Stal se tak nejsledovanějším distribučním filmem v České televizi od roku 2004, kdy na Boží hod vidělo Pupendo přes 1,9 milionu lidí.

Další vysoce sledované filmy v historii ČT: Stůj, nebo se netrefím (6. června 1999) 2,1 milionu diváků, Pelíšky (26. prosince 2000) 3,7 milionu diváků, Kolja (1. ledna 1998) 4,1 milionu diváků.