reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Lifestylový brand Glanc mění šéfredaktorku a zaměří se na rozvoj webové verze Hráči dne

08:02, 8. 2. 2024

Lifestylová značka Glanc (tištěný magazín plus iGlanc.cz), která patří do mediální skupiny Vltava Labe Media (VLM; majitel Penta), mění vedení. Dosavadní šéfredaktorka Glancu Jana Marečková ke konci ledna ukončila působení v VLM. Nově za značku a řízení redakčních týmů zodpovídá Petra Pistulková (foto), současná publisherka lifestylových značek VLM.

Mediální dům se chce zaměřit hlavně na rozvoj webové verze iGlanc.cz. Ta byla spuštěna v květnu minulého roku a podle firmy v současnosti dosahuje přes 1 milion návštěv měsíčně. "Vzhledem k tomu, že web iGlanc.cz ani ne po roce svého fungování předčil v číslech návštěvnosti i počtu pravidelných čtenářů naše očekávání, je pro nás v tomto roce důraz na web logickým krokem. Díky etablované tištěné verzi se nám otevírá prostor pro rozvoj webu této značky, ve které vidíme velký inzertní i čtenářský potenciál," uvedla Jitka Afsahi, členka představenstva VLM zodpovědná za divizi časopisy, marketing, distribuce a customer care.