Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Lukačovičův Seznam.cz v příštím roce zdraží jen několik reklamních pozicHráči dne

07:38, 6. 11. 2018

Internetový obr Seznam.cz (majitel Ivo Lukačovič) nechystá v obchodních podmínkách pro rok 2019 žádné velké změny. Zdraží jen několik málo reklamních pozic, konkrétně například nativní inzeráty nebo skyscraper na homepage. Většinu formátů však inzerenti v příštím roce pořídí za stejné ceny jako letos, nebo dokonce levněji. Důvodem uchování, či dokonce snížení cen je meziroční navýšení objemu reklamního prostoru. Za jeho nárůstem stojí zvýšená konzumace obsahu, úspěšné zavedení nových inzertních formátů a stále větší reklamní síť.

"Naše obchodní politika zůstává pro rok 2019 neměnná. Zlevněním části reklamních pozic chceme oslovit k využití garantované formy nákupu bannerové a video reklamy co nejvíce inzerentů. Třeba i těch, kteří pocítili nedávné zdražení inzerce na televizním trhu. Pokud si zadavatelé objednají reklamu do poloviny února, mají možnost získat garantovaný prostor pro celý rok 2019 vůbec nejvýhodněji," uvedl obchodní ředitel firmy Martin Švarc (foto).

Největší nárůst poptávky po reklamě zaznamenal Seznam.cz na své domovské stránce, Seznam Zprávách a magazínu Proženy.cz.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • FTV Prima: druhá komerční televize změnila sídlo z klasické Palmovky na novou adresu na Vinohradské ulici v pražských Strašnicích. To samé se týká mediazastupitelství Media Club.

  • Geometry Prague: aktivační agentura ze skupiny Ogilvy v roce 2018 utržila 153 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 23 milionů. Čistý zisk klesl ze 23 milionů na 12 milionů korun.

  • Aerofilms: menší filmový distributor v roce 2018 utržil téměř 32 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 7,7 milionu méně. Čistý zisk 6 milionů z roku 2017 se přetočil v loňskou ztrátu 750 tisíc korun.

  • RedHead Music: změny ve vlastnickém portfoliu menšího hudebního labelu. Podíl Antonína Milaty klesl ze 49 procent na 30 procent, podíl Tomáše Staňka vzrostl z 30 procent na 40 procent a podíl Michala Nováka z 21 procent na 30 procent.

  • Ogilvy One: marketingová agentura ze skupiny WPP (čtvrtinu drží Vladimír Šolc) v roce 2018 utržila přes 135 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 26 milionů méně. Čistý zisk se zvýšil z 8,7 milionu na 9,2 milionu korun.

  • Live Nation: koncertní agentura přiveze do Prahy zmalovance Kiss. Koncert se uskuteční v červenci 2020 v O2 Aréně.

reklama
  • Na turné

    Visací zámek
    01. 11.07. 12.
  • Hit dne


    Trailer k seriálu The Witcher.

Recenze

Le Mans ´66

Každý tvůrce "automobilového" filmu bude mít tu smůlu (a z diváckého hlediska štěstí), že jeho snažení bude vždy srovnáváno a poměřováno s žánrovým etalonem, snímkem Rona Howarda Rivalové. Tento vynikající historický film o zápolení jezdů F1 Niki Laudy a Jamese Hunta takřka smrdí benzinem a řidičským šílenstvím a nastavuje vysokou laťku pro všechny následovníky.

Le Mans ´66, který vychází z legendárního soupeření vozů Ford a Ferrari na neméně legendárním závodu Le Mans, i přes všechno snažení zúčastněných, od zkušeného režiséra Jamese Mangolda (Logan: Wolverine, Walk The Line atd.) až po ústřední herce Matta Damona a Christiana Balea, při vší úctě benzínem nesmrdí. A to i přesto, že především Bale v roli svérázného závodníka Kena Milese exceluje. Skvělá kamera Phedona Papamichaela (Památkáři, Den zrady, 3:10 Vlak do Yumy), nadprůměrný scénář Mangoldův a hudba Marca Beltramiho.

To vše dává dohromady "jen" nadprůměrný film, solidní filmařinu, nikoliv klíč od brány k filmové extázi. Ať již je to tím, že soutěžení dvou automobilek není až tak strhují téma, nebo se Mangoldovi ze životopisů Milese a konstruktéra aut Carrolla Shelbyho nepodařilo vyextrahovat nadprůměrně silný příběh, Le Mans ´66 bude Rivalům vždy dýchat na záda z uctivé vzdálenosti. Byť prohrát s geniálními Rivaly není žádná ostuda a Mangoldův snímek se ve finále jeví býti zdatným a důstojným soupeřem.