reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Lukačovičův Seznam.cz v příštím roce zdraží jen několik reklamních pozic Hráči dne

07:38, 6. 11. 2018

Internetový obr Seznam.cz (majitel Ivo Lukačovič) nechystá v obchodních podmínkách pro rok 2019 žádné velké změny. Zdraží jen několik málo reklamních pozic, konkrétně například nativní inzeráty nebo skyscraper na homepage. Většinu formátů však inzerenti v příštím roce pořídí za stejné ceny jako letos, nebo dokonce levněji. Důvodem uchování, či dokonce snížení cen je meziroční navýšení objemu reklamního prostoru. Za jeho nárůstem stojí zvýšená konzumace obsahu, úspěšné zavedení nových inzertních formátů a stále větší reklamní síť.

"Naše obchodní politika zůstává pro rok 2019 neměnná. Zlevněním části reklamních pozic chceme oslovit k využití garantované formy nákupu bannerové a video reklamy co nejvíce inzerentů. Třeba i těch, kteří pocítili nedávné zdražení inzerce na televizním trhu. Pokud si zadavatelé objednají reklamu do poloviny února, mají možnost získat garantovaný prostor pro celý rok 2019 vůbec nejvýhodněji," uvedl obchodní ředitel firmy Martin Švarc (foto).

Největší nárůst poptávky po reklamě zaznamenal Seznam.cz na své domovské stránce, Seznam Zprávách a magazínu Proženy.cz.