reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Manažeři stoprocentně ovládli brněnskou emailingovou firmu SmartSelling Hráči dne

10:00, 18. 7. 2020

Brněnská emailingová společnost SmartSelling, která provozuje nástroj pro e-mail marketing SmartEmailing, změnila majitele. Od původního majoritního vlastníka Davida Kirše firmu kupují manažeři v čele s CEO a novou předsedkyní představenstva Kateřinou Fišerovou a vývojářem Martinem Strouhalem, kteří byli doposud minoritními vlastníky společnosti. Firmu nyní vlastní 7 majitelů. Kromě zmíněné CEO a hlavního vývojáře se do odkupu firmy zapojila větší část stávajícího managementu, manažer klíčových zákazníků Vojtěch Bulíř, CFO Hana Marišlerová, CTO David Šarík, CSO Jan Keller, a vedoucí zákaznické podpory Markéta Danišová (všichni foto).

"SmartEmailing je moje srdeční záležitost a ruku v ruce s tím, jak se nám daří růst, rostla i naše chuť mít přímý dopad na to, kam se firma bude posouvat dále," uvedla Fišerová. Firma deklaruje 10 tisíc zákazníků, mezi které patří například mediální dům Czech News Center, e-shop Vivantis, cenový srovnávač Heureka, agentura Wunderman nebo ESET. Tržby v roce 2019 podle údajů společnosti dosáhly 33 milionů korun, meziroční růst se má pohybovat na úrovni 150 procent.

"Naším hlavním letošním cílem je plné spuštění pokročilého nástroje pro automatizaci komunikace. Ten jsme, stejně jako naši stávající aplikaci pro e-mail marketing, vybudovali jako vlastní spolehlivé řešení, které je otestované našimi klienty s obrovským množstvím dat a uživatelských účtů. Nyní testujeme poslední úpravy uživatelské přívětivosti spolu s několika významnými klienty," doplnila Fišerová.