Novým marketingovým ředitelem Pivovary CZ Group se stal Ondřej Roček (foto). Na této pozici vystřídal Jiřího Vlasáka. "Do pivního segmentu přicházím s velkým respektem k české pivní kultuře. Zároveň bych rád přinesl nový pohled a pomohl pivovarům a hospodám stát se opět přirozeným místem pro setkávání a zážitky. Věřím, že i tradiční produkt, jako je pivo, může být součástí moderního a inspirativního životního stylu," tvrdí Roček. Informovala o tom pivní skupina.
Roček působil jak na straně výrobců, tak na agenturní straně a podílel se na budování řady značek. Mezi jeho profesní úspěchy patří posílení značky Jägermeister na českém trhu, spolupodílel se rovněž na akvizici portfolia skupiny William Grant & Sons. Silným počinem bylo také uvedení značky Aperol na český i slovenský trh. V oblasti piva se podílel na rebrandingu značky Staropramen (2016 až 2021) a stál za úspěšnými kampaněmi například s hercem Hynkem Čermákem.
Skupina Pivovary CZ Group, která je součástí skupiny Kofola ČeskoSlovensko, má v portfoliu pivovary značek Holba, Litovel a Zubr. Patří mezi české výrobce piv působící především na Moravě.