
Marketingové seskupení Digital First Marketing Group (DFMG), které sdružuje agenturní brandy Dark Side a PRIA System plus PR a digitální agenturu Insighters, za poslední fiskální rok 2024/2025 (skončil v březnu) utržilo 159 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o cca 10 milionů. Provozní zisk mírně klesl z 6,8 milionu na 6,5 milionu korun. Net profit meziročně spadl ze 17 milionů na 4,4 miliony korun.
"Situace v DFMG je z hlediska obratu a zisku stabilní, obrat nám mírně klesl oproti předchozímu roku, ale provozní hospodářský výsledek je na podobné úrovni. Je to způsobené restrukturalizací služeb a tlaku na zvyšování efektivity. Třetinu obratu tvoří moravská/zlínská pobočka. Mezi největší klienty patří T-Mobile, Kaufland, AmRest, Česká spořitelna," komentoval spolumajitel DFMG Tomáš Jindříšek (foto), podle kterého skupina rovněž dokončila nákup agentury Insighters, nyní probíhá konsolidace. Samotná Insighters za období leden 2024 až březen 2025 (nutnost sladění účtovacího období s matkou) utržila 107 milionů korun, čistý zisk činil 2 miliony.
Hlavním majitelem DFMG je s 52,11 procenta eD system group sourozeneckého dua miliardářů Hynka a Josefa Tylových. Dalšími podílníky v DFMG jsou Equity Partners (spolumajitelem vehiklu je investor a člen výkonné rady ODS Pavel Drobil, který zde v září 2024 získal podíly v celkovém objemu 25 procent) s 25,86 procenta, Milan Zvára (původně Dark Side; 2,78 procenta), Tomáš Jindříšek (původně Dark Side; 9,55 procenta), Tomáš Staněk (4,85 procenta) a Martin Štrupl (4,85 procenta).