reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

McCann Prague zakládá novou divizi pro mediální nákup se silným jménem v čele Hráči dne

12:41, 24. 8. 2022

Agentura McCann Prague rozšiřuje své služby. Vytváří novou divizi McCann Media, která se bude zaměřovat na strategické plánování a mediální nákup. Do čela nové divize se postaví Petra Pipková (foto), která se po několika letech vrací zpět na pole strategického plánování, do světa komunikačních agentur. McCann Media má propojit "strategická oddělení agentury a jejího ekosystému spolu s mediální expertizou".

Pipková má za sebou více než dvě desítky let ve vedení mezinárodní komunikační agentury MediaCom, kterou z pozice ředitelky opustila v roce 2016. Krátkou dobu působila v Knowlimts Group. Po pěti letech, kdy se věnovala primárně rozvoji konceptu interaktivních dotykových stolků pro děti i seniory, nastupuje do sítě McCann na pozici chief media officer. Další tváří, podílející na přípravě konceptu McCann Media, je Jan Suda, head of media & channel strategy