reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Mediální agentura Médea má nového ředitele Hráči dne

Novým výkonným ředitelem (CEO) největší mediální agentury Médea se od 1. července stal Martin Konrád (foto). Rozhodlo o tom představenstvo společnosti. Na jmenování Konráda se podle tiskového zástupce Vladimíra Bystrova dohodli oba akcionáři, Jaromír Soukup a čínský investor. Dosavadní CEO Médey a akcionář Soukup bude ve společnosti nadále působit v pozici předsedy dozorčí rady. Tříčlenné představenstvo firmy působí od začátku tohoto měsíce v novém složení. Předsedou představenstva se stal Marian Severa, členem představenstva je Ladislav Jelínek. Ve funkci člena představenstva byla potvrzena Kateřina Čápová, která ve společnosti zároveň působí jako ředitelka jejího právního oddělení.

"Jsem rád, že jsme pro roli nového CEO agentury získali manažera s tak rozsáhlými zkušenostmi z prostředí médií, jakým je Martin," komentoval Severa. "Úkolem managementu v následujících týdnech bude podrobněji zmapovat situaci, v níž se společnost nalézá, a dát konkrétní doporučení akcionářům ohledně dalšího postupu." Médea v posledním roce zaznamenala pokles obratu - ze 3 miliard na loňských 1,8 miliardy.

Podle informací Borovan.cz měla v uplynulých obdobích vůči Médee pohledávky řada vlivných mediálních skupin nebo ČSOB. Médea na konci roku 2018 dlužila Československé obchodní bance téměř 516 milionů korun. Stejná banka v průběhu roku 2019 Médee postupně omezovala výši nezávazného revolvingového úvěru, k 30. listopadu 2019 pak vypověděla některé smlouvy o úvěrech v zůstatkové výši přes 360 milionů korun. V únoru 2021 banka tvrdila, že žádná z existujících úvěrových smluv není ve výpovědní lhůtě. ČSOB má v zástavě nemovitosti Soukupových firem.

Posledním tahem ve složité partii kolem Médey byl nedávný vznik nové marketingové a mediální agentury Media Marketing & Communication, kterou vlastní KKCG Karla Komárka ml. Klíčový člověk Médey, mediální manažer Filip Doubek, do ní nastoupil jako obchodní ředitel.

Konrád na českém mediálním trhu působí v různých manažerských rolích více než 20 let. Osm let byl obchodním ředitelem mediazastupitelství Regie Radio Music, později působil jako ředitel vydavatele deníku Metro a následně jako obchodní a později generální ředitel FTV Prima (byl odejit v roce 2014).