reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Mediální magnát Soukup uzavřel kontrakt s FremantleMedia o dodávce TV licencí Hráči dne

11:39, 15. 8. 2016
Aleš Borovan

Mediální magnát Jaromír Soukup (foto) se plácl přes kapsu a s čínskými penězi v zádech zainvestoval do zahraničních akvizic. Čínsko-Soukupova televizní skupina Barrandov uzavřela smlouvu s britskou produkční společností FremantleMedia Group (majitel RTL). Díky nové dohodě Soukupovci získají přístup k prémiovému televiznímu obsahu.

První z formátů, který skupina TV Barrandov chce pustit, je soutěžní show Who knew? Utkávají se v ní dvě družstva, jejichž úkolem je zodpovídat řadu netradičních otázek. Přesné datum startu zatím nebylo uvedeno. Další licenční pořady budou následovat. "Kromě této novinky přineseme také novou denní show a další zábavný pořad určený do hlavního vysílacího času," uvedl výkonný ředitel televize František Borovský.