reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Mediální skupina SPM Media investuje do podcastů a vytvořila pozici kreativního ředitele Hráči dne

07:38, 7. 2. 2024

Konzervativní mediální skupina SPM Media, která zahrnuje Týdeník Echo, Echo24.cz, Hrot24.cz nebo Radio Prostor, posiluje investice do podcastových pořadů. V této souvislosti vytvořila novou pozici kreativního ředitele, do které nastoupil někdejší ředitel zpravodajství Primy a dosavadní šéf Hrotu24.cz Pavel Štrunc (foto). Ten se soustředí zejména na nové formáty a reprezentaci brandu Hrot24.

Štrunc bude dál tváří Hrotu24, zároveň ale začne tvořit obsah pro celé SPM Média - včetně Echa - a jeho rozhovory budou k poslechu i na rádiu Prostor. "Chceme pokračovat a rozvíjet Hrotcast s Mirkem Zámečníkem a přidat další ekonomicko byznysové formáty, které mohou - mimo jiné - vytvořit i prostor pro obchodní spolupráci," uvedl Štrunc. Ten tak bude vystupovat v následujících titulech:

  • Hrot Pavla Štrunce (byznysový podcast Pavla Štrunce)
  • Echo Pavla Štrunce (společenský podcast Pavla Štrunce na všech platformách SPM Média - Echo24, Hrot24, rádio Prostor)
  • Hrotcast (podcast ekonoma Miroslava Zámečníka a Pavla Štrunce)

Místo šéfredaktora Hrot24 převezme Michal Skřivan. Podcasty Pavla Štrunce navážou na další podcastové formáty pod hlavičkou Echa jako je Porada Echa, Podcast Terezy Matějčkové atd. SPM Media ovládají miliardáři Marek Španěl a Slavomír Pavlíček. Rozhovor se spolumajitelem vydavatelství Pavlíčkem i o investicích do médií zde: