reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

MetroZoom podle vlastních slov přebírá další reklamní plochy v pražském metru Hráči dne

14:16, 7. 11. 2019
Reklama/PR Aleš Borovan

Spor o lukrativní reklamní plochy v pražském metru se zahušťuje. Společnost MetroZoom ze skupiny BigBoard Praha podle vlastních slov rozšiřuje od 1. listopadu 2019 počet provozovaných reklamních ploch v pražském metru. Podle vlastního tvrzení se dokonce stává výhradním provozovatelem reklamy v pražském metru a jeho prostorách.

"Došlo k tomu na základě pověření společnosti Railreklam, která zakázku vysoutěžila v transparentním výběrovém řízení Dopravního podniku hlavního města Prahy," uvedla Pavlína Stránská z MetroZoom. Jednat se má o téměř 22 tisíc reklamních ploch - rámečky ve vagonech metra, samolepicí folie u vstupu do vagónů, rámečky podél eskalátorů, balustrády a celopolepy v přestupních tunelech. S prohlášením MetroZoom ale nesouhlasí dosavadní provozovatel Rencar Praha (většinový majitel konkurenční skupina JCDecaux), který se s Dopravním podnikem soudí o zneplatnění dosavadní smlouvy.

"Jakékoli smlouvy, které byly případně uzavřeny s jinými podnikatelskými subjekty, nejsou po datu 1. listopadu 2019 platné, protože byly uzavřeny na plochy, které předchozí pronajímatel již neměl k dispozici. Společnost MetroZoom je však připravena jednat o uzavření nových smluv za podmínek, které byly plánovány nebo objednány u předchozího provozovatele," tvrdí Stránská.  „Naše společnost je samozřejmě připravena uzavřít za standardních podmínek smlouvy nové, a to v kompletním požadovaném objemu klientů,“ uvedla Dana Svobodová, jednatelka MetroZoomu.

Původní smlouvu s Rencarem Dopravní podnik (DPP) uzavřel v roce 1997. Později bylo doplněno několik dodatků, konsolidované znění pochází z roku 2009. V roce 2016 DPP smlouvu vypověděl kvůli údajné nevýhodnosti. V září 2019 obvodní soud v Praze 9 rozhodl o neplatnosti smlouvy. Jedná se o nepravomocné rozhodnutí, proti kterému se Rencar odvolal.