reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

MetroZoom rozšiřuje síť digitálních vitrín v pražském metru Hráči dne

17:54, 26. 10. 2020
Reklama/PR Aleš Borovan

Společnost MetroZoom (OOH skupina BigBoard Praha), která se zabývá reklamou v pražském metru, rozšiřuje svou síť digitálních CityLight Vitrine (CLV) ve stanicích metra. MetroZoom na počátku září nabídla klientům prvních 32 digitálních CLV ve 21 stanicích. Od 16. října k nim přibylo dalších 8 digitálních ploch ve stanicích Vltavská, Nádraží Holešovice a Křižíkova. Celkem tato síť MetroZoom je přítomna ve 24 stanicích metra.

"První měsíc existence digitálních CLV v metru ukázal, že toto je budoucnost venkovní reklamy a že i v Čechách je o tyto nosiče enormní zájem. Blížící se Black Friday a Vánoce, kdy klienti mohou využít digitální CLV pro podporu i těsně před těmito nákupními událostmi, tento zájem jistě nadále umocní," uvedla jednatelka MetroZoom Dana Svobodová.

Segment out-of-home dostal během pandemie čínského koronaviru dostal tvrdý zásah, pokles celkového celoročního trhu se odhaduje na desítky procent (zrušení množství eventů, které využívaly tento komunikační kanál, omezování rozpočtů zadavatelů atd.).