Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

MetroZoom rozšiřuje síť digitálních vitrín v pražském metru Hráči dne

17:54, 26. 10. 2020
Reklama/PR Aleš Borovan

Společnost MetroZoom (OOH skupina BigBoard Praha), která se zabývá reklamou v pražském metru, rozšiřuje svou síť digitálních CityLight Vitrine (CLV) ve stanicích metra. MetroZoom na počátku září nabídla klientům prvních 32 digitálních CLV ve 21 stanicích. Od 16. října k nim přibylo dalších 8 digitálních ploch ve stanicích Vltavská, Nádraží Holešovice a Křižíkova. Celkem tato síť MetroZoom je přítomna ve 24 stanicích metra.

"První měsíc existence digitálních CLV v metru ukázal, že toto je budoucnost venkovní reklamy a že i v Čechách je o tyto nosiče enormní zájem. Blížící se Black Friday a Vánoce, kdy klienti mohou využít digitální CLV pro podporu i těsně před těmito nákupními událostmi, tento zájem jistě nadále umocní," uvedla jednatelka MetroZoom Dana Svobodová.

Segment out-of-home dostal během pandemie čínského koronaviru dostal tvrdý zásah, pokles celkového celoročního trhu se odhaduje na desítky procent (zrušení množství eventů, které využívaly tento komunikační kanál, omezování rozpočtů zadavatelů atd.).

Sdílejte článek: