reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Neomarxistická kampaň Komerční banky narazila, řada klientů od ní chce odejít Hráči dne

17:58, 21. 12. 2021

Jeden z marketingových propadáků roku - i tak by se dala nazvat aktuální předvánoční reklamní kampaň Komerční banky (vlastník Société Générale), která obsahuje progresivistické ideologické výstřelky a vystupují v ní někteří woke uvědomělí aktivisté. Banka se z neznámých důvodů rozhodla (potenciální i stávající) zákazníky převychovat - kupříkladu je vyzývá, aby na Vánoce omezili konzumaci kaprů nebo aby používali "LED světýlka" a "látku s jutovým provázkem".

To řadu zákazníků rozčílilo, sociální sítě se nyní plní výzvami, aby firmy s KB přestaly byznysově spolupracovat a retailoví klienti přešli ke konkurenci. "Teprve bez klientů může být Komerční banka skutečně uhlíkově neutrální," glosoval na Fb Jan Paluska. Jak upozornil magazín Finmag, banka v kampani rovněž použila manipulativní čísla. Komunikaci a brand strategii Komerční banky má na starosti Hana Kovářová, ředitelem peněžního ústavu je Jan Juchelka (foto).