reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Nová marketingová ředitelka ztrátového e-shopu Košík.cz dříve dělala v Legu nebo v Kauflandu Hráči dne

Novou marketingovou ředitelkou e-shopu s potravinami Košík.cz se stala Klára Tanzerová (foto). Ta by měla online supermarketu pomoci především se zahraniční expanzí. "V Košíku bude její misí především budování silného lovebrandu a následně jeho úspěšný vstup do světa. Již v první polovině příštího roku by měl působit ve 20 významných městech tří zemí, v následujících letech je pak v plánu provozovat službu v 50 městech a 5 státech," uvedla firma, kterou většinově ovládá miliardář Daniel Křetínský a J&T Capital Partners (minoritu má Metr AG).

Tanzerová má za sebou má čtrnáct let na vysokých marketingových postech. V Lego vedla mezinárodní marketing pro šest rozvíjejících se evropských trhů, v Lindt & Sprüngli pomohla značce etablovat se na českém trhu mezi hlavní massmarketové hráče. Naposledy působila na postu ředitelka marketingu řetězce Kaufland (do konce roku 2019).

Provozní firma Košík.cz ve fiskálu 2022/2023 (skončil v březnu) prodělala 565 milionů korun v čistém. O rok dříve účetní ztráta činila 404 milionů. EBITDA (hrubý provozní zisk) skončil v mínusu 437 milionů. Za poslední čtyři fiskální roky společnost prodělala kumulativně 1,525 miliardy korun. Tržby e-commerce firmy v posledním sledovaném období dosáhly 2,295 miliardy korun.