reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Nová platforma Hashtag5 se zaměří na propojení značek a internetových celebrit Hráči dne

08:31, 17. 2. 2016
Aleš Borovan

Na trhu vzniká nový hráč, který hodlá vytěžit rostoucí popularitu youtuberů, blogerů, instagramistů a dalších internetových celebrit. Nová influencer marketing platforma Hashtag5 se vyděluje z kreativní agentury  TL5 Digital Jana Kotka. Zaštiťuje ji stejnojmenná vznikající firma, kterou vlastní Tomáš Votruba (foto; 40 procent), Jan Kotek (40 procent) a Martina Votrubová (20 procent).

Hashtag5 bude značkám nabízet dlouhodobé partnerství s influencery. Cílem je přesun části investic z médií do kreativních a digitálních agentur. "Minimální spend přes Hashtag5 bude stanoven na 100 až 200 tisíc korun, přesnou částku ještě ladíme," tvrdí Votruba.