reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Nové Aukro se investorům kolem Lišky příliš nepovedlo, uživatele odrazuje těžkopádností a nepřehledností Hráči dne

07:48, 5. 8. 2017
Internet Aleš Borovan

Flop měsíce, "nové" Aukro, které v těchto dnech nahradilo starou platformu, se týmu kolem Václava Lišky (foto) zatím příliš nepovedlo. Na rozdíl od předchozí user friendly a přehledné polské platformy Allegra, kde byla dohoda mezi kupujícím a prodejcem jednoduchou záležitostí jednoho dvou emailů (třeba), aukrácká novinka po uživatelích nesmyslně požaduje vyplňovaní nadbytečných a různě "poschovávaných" formulářů. Nemluvě o nepřehledném designu, nelogičnosti a těžkopádnosti celého procesu, v 21. století dost překvapivém přístupu.

Pokud se nic nezmění, v budoucna se dá očekávat přechod části nespokojených uživatelů na konkurenční služby typu Annonce, LetGo, Sbazar nebo Bazoš.cz a s tím spojený pokles ekonomického výkonu Aukra.