reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Novým kreativním ředitelem agentury Triad Matouš Fridrich Hráči dne

09:23, 19. 4. 2018
Reklama/PR Aleš Borovan

Novým kreativním ředitelem reklamní agentury Triad Advertising (majitelé Marek Mrázik, Jaroslav Zacko, Martin Woska a Petra Jankovičová) se stal Matouš Fridrich (foto). Ten v Triadu pracuje již od roku 2012. Fridrich se v uplynulých letech podílel na kampaních značek Pilsner UrquellIKEA, Gambrinus, Kingswood, Velkopopovický Kozel, Kofola, Jihlavanka, nebo Tchibo.

Dosavadní kreativní ředitel a spoluzakladatel agentury Zacko se v rámci Triadu posouvá dál na pozici creative chairman. Bude se věnovat kreativnímu směřování a rozvoji dalších rostoucích firem Triadu jako jsou například start-up Kontentino, programátorská firma Brackets atd.

Triad Advertising měl v roce 2016 tržby ve výši 104 milionů korun, čistý zisk dosáhl 1,2 milionu.