reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Novým obchodním ředitelem Mindshare Michal Beran Hráči dne

16:57, 21. 10. 2020
Mediální agentury Aleš Borovan

Síť mediálních agentur Mindshare (skupina WPP) pokračuje ve změnách TOP managementu české pobočky (viz odkazy). Novým obchodním ředitelem se stal Michal Beran (foto). Střídá Viktora Šušnyáka, který v Mindshare působil od roku 2010. "Jednalo se o delší dobu připravovanou změnu s ohledem na Viktorovo plánované přerušení kariéry. Tímto jmenováním jsme rovněž završili změny ve vedení společnosti, které odstartovaly v polovině minulého měsíce," uvedl CEO mediálky Ondřej Bartůněk.

Beran má dlouholeté zkušenosti z mediálního trhu, zejména z rozhlasu a televize. Od roku 1998 pracoval v radiovém mediazastupitelství Regie Radio Music, naposledy jako obchodní ředitel (do roku 2012). Poté působil v FTV Prima (obchodní ředitel), Radiohouse (ředitel agenturních prodejů) a Media Club (šéf regionálních prodejů).