reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Obchodní divizi mediálního domu Economia povedou dva noví manažeři Hráči dne

13:16, 12. 9. 2019

Do vedení obchodu mediálního domu Economia (majitel Zdeněk Bakala) nastupují dva noví manažeři. David Keller (foto) bude od 16. září v Economii vést mediální sales a zejména bude pokračovat v rozvoji nabídky a modelu obsluhy pro obchodní partnery. Vedle klasické inzerce bude zodpovídat za speciální projekty v printu i digitálu, eventy a další projekty šité na míru konkrétním klientům. Keller do Economie přichází z Artesy, v minulosti dlouhodobě působil na řídicích pozicích v UniCredit Bank a AAA Auto.

Na začátku října do Economie nastoupí Vojtěch Havíř na pozici ředitele pro prodej obsahu. Rovněž bude odpovídat za celkovou péči o předplatitele, všechny prodejní kanály, jako jsou call centra, přímý a volný prodej, retenční procesy, všechny uživatelské aplikace a jejich rozvoj. Havíř předtím pracoval ve skupině Home Credit.

"Prodej obsahu i inzerce musí reagovat na měnící se očekávání čtenářů, potřeby obchodních partnerů i na nové trendy včetně technologického vývoje. Proto jsme se rozhodli řídit prodej obsahu a inzerce odděleně. Jsem přesvědčena, že díky dokonalému pochopení a zaměření se na dvě odlišné cílové skupiny – předplatitele a inzerenty – budeme schopni úspěšně reagovat na měnící se strukturu příjmů i nové obchodní příležitosti," vysvětlila nové uspořádání obchodu Zuzana Řezníčková, předsedkyně představenstva Economie.