reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Řetězec Tesco v Česku zavedl povinné ideologické školení pro řadové zaměstnance a manažery Hráči dne

11:57, 16. 11. 2022
Retail Aleš Borovan

Maloobchodní řetězec a významný reklamní zadavatel Tesco Stores Česká republika (na fotce ředitelka Katarína Navrátilová) pro řadu cílových skupin významně snižuje svoji atraktivitu na pracovním trhu, když pro svoje řadové zaměstnance a manažery zavedlo kontroverzní povinné ideologické školení. Povinné ideologické "nalejvárny" a akce (kurzy marxismu-leninismu, účast na 1. máji atd.) existovaly v tuzemských firmách, vysokých školách a podnicích před rokem 1989. Tesco nyní školí zaměstnance v diverzitě a inkluzi, které se dávají do souvislosti s neomarxistickou ideologií.

"Základním pilířem pro vytváření inkluzivního pracovního prostředí je nastavení inkluzivní kultury, kterou si každý zaměstnanec vezme za svou. K tomu pomáhají v Tesco série školení, které musí zaměstnanci povinně absolvovat již po nástupu do společnosti. K dnešnímu dni tímto školením prošlo více než 7200 zaměstnanců Tesco. Pro vedoucí pracovníky společnost připravila školení Jak být inkluzivním lídrem, které je povinné a ukazuje cestu manažerkám a manažerům, jak odbourávat předsudky a pracovat s lidmi v rámci svých lokálních i mezinárodních týmů. K vytváření inkluzivní kultury pomáhají i různá partnerství, která Tesco navazuje s organizacemi, které se zabývají problematikou diverzity a inkluze za účelem výměny zkušeností," uvedl podnik.