Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Obrat majitele Zásilkovny v prvním pololetí 2019 narostl o 72 procentHráči dne

06:53, 22. 8. 2019

Podnikání logistické podnikatelky Simony Kijonkové (foto) utěšeně roste. Skupina Packeta, která vlastní logistickou firmu Zásilkovna, v prvním pololetí 2019 zaznamenala obrat ve výši téměř 425 milionů korun. V meziročním srovnání jde o 72procentní nárůst. Od ledna do června 2019 přepravila Packeta více než 7,5 milionů zásilek (meziročně + 70 procent). Počet výdejních míst za první letošní půlrok vzrostl o 514 z 2142 na 2656. Cílem pro letošní rok je 4500 výdejních míst v rámci celé skupiny, v České republice 3 tisíce.

"Dosavadní růst v letošním roce považuji za velmi úspěšný. Nejde ale jen o čísla. Pro klienty jsme připravili hned tři novinky. V dubnu to byla služba Mezi námi umožňující doručování zásilek mezi fyzickými osobami, v květnu nabídla Zásilkovna, jako první firma ve střední a východní Evropě, robotické výdejní místo Z-bot a od července jsme spustili přepravu zboží do všech zemí EU a do Ruska, což byl jeden ze strategických cílů skupiny pro letošní rok. Nyní jsou naším cílem země mimo Evropu. Do tří let chceme být logistickou platformou pro celý svět," uvedla Kijonková.

V celém letošním roce očekává Zásilkovna a firmy ve skupině Packeta obrat ve výši 1,3 miliardy korun a 18,5 milionů přepravených zásilek.  Hlavním motorem růstu budou inovace. "Dnes nám Zásilkovna v ČR generuje 76 procent celkového obratu skupiny, zbytek připadá na zahraničí. Za klíčový cíl pro následující období považuji otočit procento obratu tak, aby většina příjmů skupiny přicházela ze zahraničních entit," doplnila Kijonková.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Big Bang Media: komunikační agentura Tomáše Kačeny v roce 2018 utržila 21,6 milionu korun. V meziročním srovnání to je o 4,4 milionu více. Čistý zisk se snížil z milionu na 900 tisíc korun.

  • Erflex: firma, která kromě jiného provozuje reklamní plochy na sloupech vlastnictví Dopravního podniku hlavního města Prahy, v uplynulém fiskálním roce (skončil v březnu 2019) utržila 25 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 6 milionů více. Čistý zisk se zvedl ze 600 tisíc na 1,4 milionu korun.

  • Software602: firma, nabízející bezpapírové řešení kanceláří, v roce 2018 dosáhla obratu 195 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 18 milionů méně. Čistý zisk činil 8 milionů, o rok dříve to bylo 20 milionů korun.

  • PLAYzone: firma, která provozuje již více než deset let herní portál Playzone.cz v Česku a na Slovensku, v roce 2018 utržila 23 milionů korun, v meziročním srovnání o 4 miliony více. Čistý zisk vyskočil z 300 tisíc na 600 tisíc korun. V PLAYzone drží poloviční podíl miliardář Ivan Zach.

  • Vladimír Mišík: na labelu 100PROmotion vydává nové album Jednou tě potkám. Poprvé po 40 letech jej nebude doprovázet kapela Etc..., nýbrž kapela Blue Shadows producenta alba Petra Ostrouchova.

  • Seznam.cz TV: televize Seznamu za první ucelený rok fungování v roce 2018 utržila 106 milionů korun, ostatní provozní výnosy dosáhly 66 milionů. Náklady přesáhly 165 milionů korun. Bez detailní znalosti rozpočítání nákladů a výnosů mezi televizi a mateřský Seznam jsou to pouze orientační čísla.

reklama
  • Na turné

    Mirai
    15. 11.03. 12.
  • Hit dne

    Trailer k netrpělivě očekávanému filmu Joker.

Recenze

Ad Astra

Hodně zvláštní film - odehrává se ve 22. století, s rekvizitami z 21. století a s nápady ze sci-fi knížek 20. století. A tak jsme v relativně vzdálené budoucnosti stále svědky takových věcí, jako jsou vícestupňové rakety s klasickým pohonem a s odhoditelnými stupni nebo měsíční vozítka, která jsou jen o fous vylepšenou verzí starého Lunar Roveru.

Jako kdyby ve světě Ad Astra podivným způsobem zamrzl technologický pokrok. Hlavní vina tohoto dojmu padá na hlavu režiséra a scenáristy Jamese Graye (Ztracené město Z, Milenci), který se tentokráte příliš nevyznamenal. Na rozdíl od čarokrásné kamery Hoyte van Hoytemy (Dunkerk, Spectre, Interstellar atd.). Skutečně, těžko vzpomenout jiný film z poslední doby, kde by byl úroveň obrazu a scénáře v takovém nesouladu, co se týče kvality a kreativity.

Jenže těch podivných dějových věcí je v Ad Astra tolik (nesmyslná odbočka k lodi s poblázněnými opicemi, stavba ultra vysoké věže pro hledání mimozemských civilizací - proč, když je x krát levnější a smysluplnější vypustit teleskop někam do vesmíru, skákání Brada Pitta mezi vesmírnými loděmi, nepříliš jasně vysvětlené exploze u Neptunu a jejich dopad na Zemi atd.), že kameraman van Hoytema může točit jako Bůh, a stejně si divák z kina odnese pocit áčkového filmu, který smutně zapadl do béčkové kategorie. I navzdory velmi slušnému výkonu Brada Pitta v hlavní roli a úvodní úchvatné scéně pádu z věže. Přes některé světlé momenty je Ad Astra bohužel promarněná příležitost.