reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Obrat prodejů Letuška.cz za 1H 2019 vzrostl o 14 procent Hráči dne

13:01, 29. 7. 2019
E-commerce Aleš Borovan

Letenkový portál Letuška.cz (majitel Asiana) zaznamenal v prvním pololetí 2019 výrazný růst. Za prvních šest měsíců prodal podle vlastních údajů 345 tisíc letenek, obrat prodejů díky tomu meziročně narostl o 14 procent na 3,2 miliardy korun. Na prodaných letenkách se z více než poloviny podílela firemní klientela a právě v tomto segmentu dochází každý rok k výraznému růstu.

Od minulého roku začala po sedmi letech růst průměrná cena letenky. Zatímco v prvním pololetí roku 2018 si zákazníci pořídili letenku průměrně za 8995 korun, za 1H 2019 to bylo 9380 korun. "Cestující si u nás mohou vybrat letenky ze široké cenové škály. Výrazně ale roste počet Čechů, kteří upřednostňují prémiové třídy a s nimi spojený větší komfort. Podíl takovýchto letenek meziročně narostl o 6,2 procenta,“ uvedl ředitel Letušky Josef Trejbal (foto).