Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Obří kabelový operátor UPC přesunul část reklamních investic z televize na internetHráči dne

Velký kabelový operátor UPC neudělá moc velkou radost televizním stanicím. Firma začátkem září spustila novou komunikační kampaň s platformou Happy Home. Její součástí je i nová vizuální identita UPC, včetně nového loga a sloganu. Podle Karla Smrže (foto), ředitele pro značku, komunikaci a marketing UPC, byla v rámci kampaně přesunuta část reklamních investic firmy (cca 10 procent) z televizního segmentu na online, konkrétně do display videa. Mediální agenturou UPC je OMD Czech. Komunikace Happy Home se objeví vedle TV a digitálních médií také v OOH, printu a v kině.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Ivo Lukačovič: internetový miliardář zakládá Nadační fond Windy Foundation (zakladatel společnost Windyty). Účelem fondu je "veřejně prospěšnou činností přispět k financování projektů výzkumného, vývojového, ekologického a humanitárního charakteru v oblasti počasí, podnebí, povětrnostních podmínek a přírodních katastrof".

  • Live Nation: velká koncertní agentura do Prahy přiveze koncert legendárních amerických rockerů Tool. Akce se uskuteční v červnu 2019 v O2 Aréně.

  • TV Nova: imitační show Tvoje tvář má známý hlas po nástupu StarDance (Česká televize) dále klesá. Osmý díl (sobota 20. října) dosáhl 27,23 procenta share v cílové skupině 15 až 54 a v širší cílovce 4+ jej sledovalo 851 tisíc diváků. Před týdnem to bylo 929 tisíc, o dva týdny dříve 1,032 milionu diváků.

reklama

Hit dne

Ochutnávka z nové desky. VNV Nation: When is the Future?

  • Na turné

    Chinaski
    05. 10.07. 12.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

První člověk

Konečně po dlouhé době biják, který je "velký" a přitom současně chytrý, "hluboký". Třetí celovečerní film mladého Damiena Chazelleho (povedené snímky Whiplash, La La Land) První člověk o americkém kosmonautovi Neilovi Armstrongovi opět osvědčuje nesmírný talent, inteligenci a kreativitu hlavního tvůrce. Zvláště, když má po ruce úžasný scénář Joshe Singera (WikiLeaks, Spotlight).

Pečlivost, důraz na autenticitu, dar osobitého vyprávění, skvělé vedení herců - to je to, co diváka napadne při sledování příběhu prvního člověka na Měsíci. Již úvodní scéna letu Armstronga v experimentálním raketovém letadle X-15 vás katapultuje přímo do kabiny rozklepaného pekelného stroje, který se každou chvíli může buď rozbít o Zemi nebo odplout do neznámého vesmíru. Je to tak strhující a ohromně natočená pasáž, že se slabším povahám může udělat nevolno.

Technicky a řemeslně se jedná o film extratřídu. Spíše než mezník v dějinách a s ním spojený patos Chazelleho zajímá, kdo byli první průkopnici vesmírného létání. Ryan Gosling v hlavní roli opět (je to již druhá spolupráce s režisérem) předvádí ze sebe to nejlepší. Jeho Armostrong je ledově klidný v kritických chvílích, výkonný, ale současně lidský, když pohřbívá dvouletou dceru. Další Goslingův mistrovský výkon.

I samotný let prvního Apolla je pojat bez zbytečné heroické epiky (chybí scéna s vlajkou), zato velmi sugestivně a s prvotřídním synchronizováním obrazu a hudební složky. Skvělý, nádherný a podmanivý hold mužům, kteří létali do vesmíru a na Měsíc v technice, se kterou byste dnes nejeli ani do Krkonoš.