reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Operátor T-Mobile mění obchodní divizi, chce se více zaměřit na firmy Hráči dne

08:03, 2. 6. 2021

Mobilní operátor T-Mobile Czech Republic (majitel Deutsche Telekom) mění strukturu obchodní divize. Od 1. června rozšířil vrcholové vedení (management board) o novoupozici ředitel divize pro firemní zákazníky a veřejnou správu, do které byl jmenován současný ředitel segmentu korporátních zákazníků Luboš Lukasík (foto). T-Mobile rozdělil původní obchodní divizi na dvě části a integroval je s navazujícími týmy z dříve centralizovaných divizí. Vznikla tak divize pro rezidenční zákazníky (B2C), kterou vede Maximilliano Bellasai, a divize zaměřená na zákazníky z řad malých a středních firem, velkých korporací a státních institucí (Luboš Lukasík).

Nově vzniklá divize pro firemní zákazníky a veřejnou správu chce stavět na 4 základních oblastech služeb: Connect (telekomunikační a datová síť ), Store (datová centra a cloud služby), Protect (kyber bezpečnost) a transformace na Průmysl 4.0. "Význam digitalizace pro firmy i státní instituce dramaticky roste a T-Mobile má jasnou ambici stavět na reálných zkušenostech s návrhy a dodávkami komplexních projektů českým a mezinárodním partnerům jak v oblasti Telco, tak ICT," komentoval Lukasík.

Luboš Lukasík nastoupil do T-Mobile v roce 2020 jako ředitel segmentu korporátních zákazníků a měl na starosti transformaci prodejních aktivit a jejich digitalizaci. Předtím pracoval v O2 Czech Republic a ještě dříve řídil vlastní konzultační firmu pomáhající telco a bankovním klientům s nastavováním B2B strategie, produktového portfolia atd.