reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Ostřílený strategy planner Mrkvička přechází do Publicis Groupe Hráči dne

08:16, 6. 5. 2021

Zkušený brand strategy planner Tomáš Mrkvička (na fotce třetí zprava) přešel z agentury VMLY&R do komunikační skupiny Publicis Groupe. V novém působišti se stal členem nedávno zformovaného strategického týmu (foto), který pod vedením Martina Ježka (druhý zleva) zajišťuje služby pro agentury Saatchi & Saatchi, Leo Burnett a MSL i zbytek skupiny.

"Jednotka pokrývá široké spektrum expertíz od pokročilé analytiky a data science, přes digitální strategii, kanálovou strategii, PR až po brand planning. V oblasti mediální strategie a datové analytiky pak úzce spolupracuje se specialisty ze zbylých dvou divizí Publicis Groupe (Média, Data&Tech).

Mrkvička se v české reklamě se pohybuje od začátku 90. let, kdy začínal v DDB. Odtud přešel v roce 1995 do Young & Rubicam, kde se dvě dekády věnoval strategickému plánování. Podílel se na desítkách velkých reklamních kampaní, mimo jiné pro Plzeňský Prazdroj, Českou spořitelnu nebo RWE / Innogy, které byly oceněny na Cannes Lions, Golden Drum, Effie či Louskáčku. V novém působišti již pracuje na projektech pro klienty MAKRO, Plzeňský Prazdroj nebo T-Mobile.