reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Podíl České televize na sledovanosti loni dosáhl cca 30 procent, meziročně mírně poklesl Hráči dne

17:42, 4. 1. 2020
Televize Aleš Borovan

Česká televize udržuje (byť to není jejím primárním úkolem) stále slušná čísla podílů na celkové TV sledovanost. Průměrný podíl programů ČT na sledovanosti za rok 2019 dosáhl 29,99 procenta (celý den, skupina 15+). V meziročním srovnání se jedná o pokles o 0,14 procentního bodu. V prime time, stejně jako v roce 2018, podíl převyšoval 28 procent. Informovala o tom mluvčí ČT Karolína Blinková. "Meziročně posílil zejména program ČT1," doplnila Blinková. U dětských diváků ve skupině 4 až 12 let dosáhla ČT na celodenní podíl 34,06 procenta oproti 33,44 procenta v roce 2018.

Diváky ČT zaujaly zejména seriály Most! a Rapl II, taneční show StarDance a pořady vánočního vysílání.  V žebříčku deseti nejsledovanějších pořadů loňska, v rámci všech vysílatelů, obsadily podle Blinkové hned sedm příček pořady České televize (na fotce ředitel Petr Dvořák). Pohádku Princezna a půl království s 2,67 miliony diváků (a 366 tisíci dětí ve věku od 4 do 14 let), následovalo Čertí brko, které zhlédlo 2,43 milionů diváků (a 262 tisíc dětí). Trojici nejsledovanějších uzavírá repríza pohádky Anděl Páně II, již si nenechalo ujít 2,17 milionu diváků starších 15 let a 301 tisíc dětí.