Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Podíl na sledovanosti Lukačovičovy nákladné televize Seznam.cz TV se pohybuje v nízkých setinách procentaHráči dne

Nákladný projekt televize Seznam.cz TV miliardáře Iva Lukačoviče (foto), který na obrazovkách odstartoval letos 12. ledna, zatím generuje mikroskopické výsledky na hranici statistické chyby. Podle údajů Asociace televizních organizací informačně-zábavní Seznam.cz TV v měsíci březnu dosáhla podílu na sledovanosti 0,12 procenta v 15+ celodenní vysílání. Pro srovnání: zpravodajská ČT24 měla za stejný měsíc share 4,6 procenta ve stejné skupině. V prvním dubnovém týdnu share Lukačovičovy stanice činil 0,16 procenta v 15+ celý den. To je pod hranicí vnímání většiny reklamních zadavatelů, současně náklady na vysílání celoplošné Seznam.cz TV (vysílá v třetím MUXu) se musí pohybovat v milionech korun. Stanice zároveň není příliš "vidět", citelně jí schází nějaká výraznější, nápaditá a masivnější promo kampaň.

Jak se internetový miliardář několikrát osobně vyjádřil, považuje projekt Seznam Zpráv (Seznam.cz TV je na ně úzce navázána) za službu veřejnosti. Otázka je, jak silně je tento pocit zakořeněn v introvertním Lukačovičovi v kontextu vzrůstajícího objemu "propálených" peněz. K tomu ještě jedno Lukačovičovo vyjádření na svém blogu, ve kterém Stream.cz (další služba propojená s Seznam.cz TV) označil za donedávna "černou díru na peníze": "Gratulace Igoru Kalasovi, content rediteli @seznam_cz Obrovska cerna dira na penize @streamCZ se konecne prehoupla z dlouhotrvajici, chronicke, ztrátovosti a zacala generovat minimalni zisk."

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Obscure Promotion: agentura do Brna přiveze koncert švédských metalistů In Flames. Akce se uskuteční v červenci v klubu Sono.

  • Vltava Labe Media: vydavatelství vlastněné Pentou pohltí dceřiné firmy - Annonce (vydavatelství inzertních titulů), Websitemaster (eStranky.cz) a Grand Real City (vydavatelství, zaměřené na realitní trh, Realcity.cz).

  • Fragile Media: agentura pro digitální marketing Daniela Kafky v roce 2017 utržila téměř 101 milionů korun, v meziročním srovnání o 6 milionů více. Čistý zisk dosáhl 4,1 milionu korun, stejně jako o rok dříve.

reklama

Hit dne

Amorphis: Amongst Stars

  • Na turné

    Mandrage
    05. 10.24. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Deadpool 2

Větší, drzejší, bláznivější, potřeštěnější, vyšší frekvence hlášek - to ano. Ale vtipnější? To je otazník. Zatímco u jedničky Deadpool (2016) byl poměr akce, vtipů pro mainstreamové publikum a vtipů/hlášek pro zasvěcené/erudované dokonale vyvážený, u dvojky se vybalancování výrazně vychýlilo ve prospěch autistického pobavení samotných tvůrců bez ohledu na publikum.

Navíc chybí uměřenost - pokud řeknete určitý vtip jednou za dvě minuty, ještě to funguje. Pokud dost podobných gagů nasázíte vedle sebe za stejný čas třeba dvacet, tak to působí značně kontraproduktivně. A pokud k tomu přidáte dost vachrlatý a řídký hlavní příběh (jeden teenager neví co se sebou a hledá své místo ve světě), leckterý divák se nezbaví neodbytného pocitu, že autoři Deadpool 2 se tak trochu stali obětmi vlastního úspěchu.

Škoda přeškoda odchodu talentovaného režiséra "jedničky" Tima Millera, který původně pracoval i na Deadpool 2. Evidentně měl větší cit pro proporce a jedinečnou (dez)interpretaci superhrdinských pravidel než režisér "dvojky" David Leitsch.

Aby nebylo mýlky, Deadpool 2 je povedená, vtipná, zábavná a místy hodně originální záležitost. Jenom prostě první Deadpool nasadil laťku hodně vysoko a Leitschovu týmu se jí nepodařilo přeskočit. Navíc se celá adaptace stala předvídatelnější a tím trochu nudnější. A to i přes celou řadu skvělých vtipů a scén.