Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Podíl na sledovanosti Lukačovičovy nákladné televize Seznam.cz TV se pohybuje v nízkých setinách procentaHráči dne

Nákladný projekt televize Seznam.cz TV miliardáře Iva Lukačoviče (foto), který na obrazovkách odstartoval letos 12. ledna, zatím generuje mikroskopické výsledky na hranici statistické chyby. Podle údajů Asociace televizních organizací informačně-zábavní Seznam.cz TV v měsíci březnu dosáhla podílu na sledovanosti 0,12 procenta v 15+ celodenní vysílání. Pro srovnání: zpravodajská ČT24 měla za stejný měsíc share 4,6 procenta ve stejné skupině. V prvním dubnovém týdnu share Lukačovičovy stanice činil 0,16 procenta v 15+ celý den. To je pod hranicí vnímání většiny reklamních zadavatelů, současně náklady na vysílání celoplošné Seznam.cz TV (vysílá v třetím MUXu) se musí pohybovat v milionech korun. Stanice zároveň není příliš "vidět", citelně jí schází nějaká výraznější, nápaditá a masivnější promo kampaň.

Jak se internetový miliardář několikrát osobně vyjádřil, považuje projekt Seznam Zpráv (Seznam.cz TV je na ně úzce navázána) za službu veřejnosti. Otázka je, jak silně je tento pocit zakořeněn v introvertním Lukačovičovi v kontextu vzrůstajícího objemu "propálených" peněz. K tomu ještě jedno Lukačovičovo vyjádření na svém blogu, ve kterém Stream.cz (další služba propojená s Seznam.cz TV) označil za donedávna "černou díru na peníze": "Gratulace Igoru Kalasovi, content rediteli @seznam_cz Obrovska cerna dira na penize @streamCZ se konecne prehoupla z dlouhotrvajici, chronicke, ztrátovosti a zacala generovat minimalni zisk."

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Dark Side: digitální a komunikační agentura v roce 2017 utržila přes 42 milionů korun. V meziročním srovnání to představuje pokles o 2 miliony. Čistý zisk 1,1 milionu se předloni snížil na 800 tisíc korun.

  • R2B2: digitální reklamní síť Kamila Foltina a Martina Čelikovského v roce 2017 utržila 59 milionů korun, v meziročním srovnání o 23 milionů více. Čistý zisk klesl z 2,8 milionu na 900 tisíc. Firma nedávno zfúzovala se sesterskou společností Webgarden.

  • Bedna Films: filmová a reklamní produkce Jakuba Červenky a Petra Kratochvíla v roce 2017 utržila 12,6 milionu korun, v meziročním srovnání o 7,4 milionu více. Ztráta z roku 2016 ve výši 1,7 milionu se překlopila do kladné nuly.

reklama

Hit dne

Spider-Man: Daleko od domova trailer.

  • Na turné

    Mandrage
    24. 1.30. 3.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Muse: Simulation Theory

Konečně. Po třech vyloženě slabých a místy až naivních deskách vydalo anglické rockové trio Muse nahrávku, která připomíná někdejší sílu a muzikantskou výjimečnost Matta Bellamyho a spol. a která navazuje na poslední vydařené album Black Holes & Revelations (2006).

Kapela z producenta Richa Costeyho (dalšími koproducenty jsou Mike Elizondo, Shellback nebo Timbaland) po dlouhé době vymáčkla to, co s nimi dokázal na předchozích nahrávkách Absolution (2003) a Black Holes... Tohle jsou Muse, které známe a které máme rádi: silné a energické rockové kompozice doplněné syntezátorovými linkami, výrazné a netuctové melodické motivy, aranžérské hračičkaření a plná náruč promakaných hitů, které časem neokorají.

To by to ovšem nebyli Muse, aby nepřidali něco navíc. Design a hudební složka se inspirovaly v retro science fiction a pop kultuře 80. let., nahrávka povedeně kombinuje bombastický stadiónový rock s líbivým elektronickým popem do nezaměnitelného a relativně originálního rukopisu Muse. To vše na inteligentní úrovni a s minimálními náběhy do nasládlé šmíry. Ve výsledku je Simulation Theory (hard core fandové si jistě pořídí deluxe edici s vydařenými remixy) povedenou a barevnou deskou, která do zlatého fondu kapely pošle řadu hitových skladeb jako Algorithm, The Void nebo Blockades. Návštěvníci pražského koncertu v roce 2019 se mají na co těšit.