reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Primácký Media Club utržil téměř 5 miliard korun Hráči dne

Jedno z největších mediazastupitelství na českém trhu, společnost Media Club (Prima Group miliardáře Ivana Zacha), které kromě TV a rádiových kanálů Primy zastupuje i TV Óčko, TV Barrandov, kanály Atmedia nebo rádia Impuls, Evropa 2 či Frekvence 1, v roce 2020 znatelně navýšilo tržby, naopak čistý zisk padl téměř o polovinu. Tržby Media Clubu (na fotce ředitel Ladislav Dianiška) předloni dosáhly 4,953 miliardy korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 312 milionů.

Z celkové sumy na prodej TV reklamního času připadlo 3,7 miliardy (meziročně minus 13 milionů), na sponzoring 283 milionů (plus 16 milionů), na prodej rádiové reklamy 757 milionů (plus 267 milionů) a na prodej internetové reklamy 174 milionů (plus 37 milionů). Net profit firmy se meziročně snížil z 644 milionů na 343 milionů korun.