reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Připravovaný digitální Nový deník již vybral od předplatitelů miliony korun Hráči dne

Úspěšná crowdfundingová kampaň chystaného online Nového deníku (ND), za kterým z velké části stojí skupina tuzemských miliardářů a multimilionářů. ND si během kampaně předplatilo 5433 zájemců, kteří týmu kolem ředitele projektu Jána Simkaniče (foto) poslalo 7 milionů korun. Další desítky milionů korun do Nového deníku nalili Jaroslav a Silke Horákovi (majitelé knižního vydavatelství Albatros Media), Libor Winkler (RSJ Investments) nebo Jan Žůrek (ex-KPMG). Celkem pět investorů, kteří ve vydavatelství N media drží 51 procent.

Nový deník má v současné době 40 lidí. Pro plusový provoz potřebuje nasbírat cca 20 až 25 tisíc předplatitelů. V takovém případě by se do černých čísel dostal za 4 roky. Nový deník, který staví z drtivé většiny na prodeji obsahu (na reklamě jen minoritně), odstartuje 28. října.