reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Přituhuje: Balšínek naléhavě vyzval čtenáře, ať si kupují Týdeník Echo Hráči dne

22:27, 12. 6. 2015
Aleš Borovan

Pozornějším čtenářům neunikl mimořádně naléhavý, místy až burcující tón textu "Malostranská výzva" vydavatele Echo24.cz Dalibora Balšínka (foto), ve které jsou čtenáři důrazně vyzýváni k nákupu tištěného Týdeníku Echo, označovaného jako "vlajková loď" vydavatelství. Ono si stačí sesumírovat pár čísel Balšínkova projektu a započítat s matematikou pro základní školy: počáteční investice cca 20 milionů korun (samozřejmě k tomu se přidají nějaké peníze z reklamy a předplatného), za rok 2014 prodělek "do 14 milionů", 85 procent nákladů tvoří mzdy. Mno.