Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Procházka z UPC členem nejvyššího vedení VodafoneHráči dne

V rámci spojování Vodafone a UPC Česká republika (Vodafone pohlcuje kabelového operátora UPC) se členem nejvyššího vedení mobilní společnosti stal důležitý manažer UPC Petr Procházka (foto). Od 1. srpna nastoupil na nově zřízenou pozici viceprezidenta Vodafone pro strategii a integraci. Procházka působil více než deset let na pozici finančního ředitele UPC Česká republika. Od roku 2016 byl rovněž zodpovědný za finanční řízení a strategii slovenské pobočky UPC.

Spojením obou společností vznikne hráč s 1,5 milionu domácností v dosahu sítě UPC (internet, telefonie, televize) a 3,9 milionu zákazníků Vodafonu. To vytvoří silnou konkurenci dosavadnímu hegemonu na českém trhu s pevným internetem O2 (majoritní majitel Petr Kellner; firma provozuje rovněž IPTV platformu O2 TV). Celý deal proběhl v rámci prodeje některých aktiv Liberty Global (dosavadní majitel UPC ČR) do rukou globálního Vodafone.

Transakce o objemu 21,5 miliardy dolarů se kromě Česka týkala rovněž operací UPC v Německu, Maďarsku a v Rumunsku. Zejména propojení Vodafone a UPC na německém trhu budí velkou pozornost. Po dokončení akvizice se Vodafone Group dostane mezi přední evropské konvergentní hráče se 116 miliony zákazníků mobilních služeb, 22 miliony zákazníků kabelové televize a vysokorychlostních sítí nové generace, která pokrývá na 122 milionů domácností a firem.

Odběr newsletteru:

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Rychlovky

  • Biano: online marketplace nábytku ze skupiny Miton jako první na českém trhu spouští obrazové
    vyhledávání pro nábytek a dekorace. S rozpoznáváním produktů pomáhá umělá inteligence. Vůbec poprvé v daném segmentu Biano umožní srovnávání cen podle obrázku.

  • TV Nova: od pondělí 20. července se v pořadu Snídaně s Novou objeví nová moderátorská dvojice – Gabriela Partyšová a Aleš Lehký. V uvádění tohoto ranního pořadu se budou střídat s dvěma dalšími páry - Kristinou Kloubkovou a Pavlem Svobodou nebo Nikolou Čechovou (zvanou Shopaholic Nicol) a Milanem Peroutkou.

  • Asociace komunikačních agentur: podle profesní asociace během prvního pololetí letošního roku veřejný sektor zadal v oblasti komunikace zakázky v hodnotě necelých 800 milionů korun. Loni se jednalo za stejné období o částku přes 1,1 miliard korun. Meziročně tedy poklesly o 27 procent.

  • The Hive: agentura ze skupiny Konektor Place získala nového klienta, potravinářskou společnost Emco. Zajistí ji spolupráci s vybranými influencery.

  • Media Club: primácké mediazastupitelství, které zastupuje nejen kanály Primy, ale i televize Óčko a TV Barrandov, dosáhlo v červnu celodenní share 34,28 procenta v CS 15+, 33,79 procenta ve strategické cílové skupině 15 a 69 let a v prime time share 35,27 procenta v CS 15+.

  • Stratex Communication: reklamní a marketingová agentura v roce 2019 utržila 56 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 3 miliony méně. Čistý zisk klesl z 2,4 milionu na 2 miliony korun.

Recenze

Bourák

Tohle je mimořádně smutné - nový film Bourák renomovaných tvůrců Ondřeje Trojana (režie) a Petra Jarchovského (scénář) aspiruje na pozici nejvíce nesmyslného a nejzbytečnějšího českého snímku posledních let. Hned vedle ultra obávaného titulu Poslední plavky (2008).

Těžko říci, kdo se na výsledném fiasku Bouráka podílel více, zda Trojanova režie či Jarchovského scénář. Zatímco Trojan má na kontě výborné filmy jako Želary, Občanský průkaz a s přimhouřením očí snad i Toman, Jarchovský je nevyzpytatelný, podepsán je pod řadou zdařilých (Občanský průkaz), ucházejících (Pupendo, Musíme si pomáhat), ale i totálně nepovedených věcí (U mě dobrý, Nevinnost, Líbánky). Spíše to bude tak fifty fifty.

Ve filmu o jakémsi zastydlém vyznavači rock`n`rollu a rockabilly nefunguje téměř nic. Režie upachtěná, bez nápadu, invence, jak od nějakého žáka základní školy, příběh (pokud se dá o něčem takovém hovořit) plochý, plytký, nudný, postavy podivné, nezajímavé a jednající nelogicky, dialogy tahají za uši svojí umělostí a plakátovitostí, vtipné momenty skoro žádné. Hudba zapomenutelná, nevýrazná, což je u rocknrollového filmu, který by měl sršet energií, dvojnásob tristní.

Skutečně to musí být frustrující pocit, mít k ruce tak talentované herce jako je Ivan Trojan, Kristýna Boková anebo Jiří Macháček, a nabídnout jim tak podivnou splácaninu. Bourák uštědřil již tak dost pochroumané značce český film další ránu - ve světě nikoho nezajímá a v Česku odpuzuje čím dál více lidí. A to, že na Bouráka finančně přispěl filmový fond, jen podtrhuje celou tu bídu.