Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Produkce Evolution Films pošle dětský TV seriál TvMiniUni do kinHráči dne

18:08, 10. 1. 2019

Produkční společnost Evolution Films (Ondřej Zima, Pavel Berčík) dokončuje celovečerní dětský film TvMiniUni a zloděj otázek. Snímek vzniká na základě dětského seriálu TvMiniUni, jehož 144 dílů odvysílal v průběhu čtyř let kanál ČT:D. Režie a scénář Janek Jirků, hrají Bára Poláková, Pavel Liška, Jiří Havelka či Miroslav Krobot.

Celý film vzniká ve zlínských filmových ateliérech, konkrétně v Ateliéru 36, kde se už netočilo dlouhá léta. "Dá se říct, že kromě zvukové postprodukce vznikne celý film ve Zlíně. Natáčíme v nejstarším ateliéru na kudlovském kopci, tedy v tom původně baťovském, a ve Zlíně také proběhne obrazová a triková postprodukce a animace," uvedl Zima.

Koproducentem je Česká televize, tvůrčí producentská skupina Petra Kubici, a společnost Sleepwalker. Film vzniká za podpory Zlínského kraje, Zlín Film Office a Státního fondu kinematografie. Do kinodistribuce jej uvede Bontonfilm v létě roku 2019.

Odběr newsletteru:

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Rychlovky

  • Škoda Auto: Bernhard Maier k 31. červenci 2020, po téměř pěti letech v čele společnosti, opouští pozici předsedy představenstva. Jeho nástupce bude zvolen při prvním zasedání představenstva v srpnu 2020.

  • Vodafone: kmitočty, na kterých funguje starší mobilní síť 3G, mobilní operátor uvolní pro modernější 4G LTE a 5G. Celoplošné vypnutí 3G je naplánováno na březen 2021. "Díky uvolnění frekvencí dokážeme zvyšovat rychlost i kvalitu naší sítě. Je to zároveň cesta k rychlejšímu rozšíření nejmodernější technologie 5G. Právě sítě páté generace otevřou spotřebitelům i firmám technická řešení, která dosud nebyla možná," uvedl Milan Zíka, viceprezident pro technologie českého Vodafone.

  • The Ship: konzultační společnost CGL (vládní a parlamentní lobbing), First Partners (majoritní vlastník je poradenská společnost Clay & Wurmfeld Petra Hlínky a Pavla Peška), Petr Pařízek, Rostislav Starý a Jaroslav Duroň startují novou agenturu The Ship. Ta klientům nabídne propojení komunikace s veřejností a spolupráci s politickou reprezentací. Agenturu společně povedou Daniel Klíma, ředitel CGL, a Petr Pařízek, vedoucí týmu korporátní komunikace v PR.Konektor.

  • Zásilkovna: logisticko-technologická firma navýšila počet výdejních míst v Česku, kde si lidé mohou vyzvednout zásilky, na více než 3 tisíce. V letošním roce plánuje Zásilkovna navýšit jejich počet až na 4 tisíce. Výdejní místa bude rozšiřovat také v zahraničí, především na Slovensku (cíl pro 2020 je 1200), Maďarsku (790) a Rumunsku (800). Celkově by skupina Packeta, majitel Zásilkovny, měla na konci roku 2020 mít kolem 6800 výdejních míst.

  • Mighty Sounds: 16. ročník letního festivalu (punk, rock‘n’roll, reggae, hc, ska a rockabilly), přesunutý z roku 2020, proběhne 9. až 11. července 2021 na letišti Aeroklubu Tábor. Drtivá většina kapel z line-upu pro rok 2020 již potvrdila svou účast i v roce 2021, oznámily bez další podrobnosti pořadatelé.

  • Rixo.cz: do online pojišťovací služby z podnikatelského impéria Jiřího Šmejce se doposud registrovalo na 18 tisíc klientů. Na počátku roku to bylo 10 tisíc klientů. Zatímco v lednu zákazníci nahrávali v průměru 10 pojišťovacích smluv denně, nyní je to až 300 smluv za den. Služba chce mít do 3 let 5 procent pojišťovacího trhu v Česku.

Recenze

Bourák

Tohle je mimořádně smutné - nový film Bourák renomovaných tvůrců Ondřeje Trojana (režie) a Petra Jarchovského (scénář) aspiruje na pozici nejvíce nesmyslného a nejzbytečnějšího českého snímku posledních let. Hned vedle ultra obávaného titulu Poslední plavky (2008).

Těžko říci, kdo se na výsledném fiasku Bouráka podílel více, zda Trojanova režie či Jarchovského scénář. Zatímco Trojan má na kontě výborné filmy jako Želary, Občanský průkaz a s přimhouřením očí snad i Toman, Jarchovský je nevyzpytatelný, podepsán je pod řadou zdařilých (Občanský průkaz), ucházejících (Pupendo, Musíme si pomáhat), ale i totálně nepovedených věcí (U mě dobrý, Nevinnost, Líbánky). Spíše to bude tak fifty fifty.

Ve filmu o jakémsi zastydlém vyznavači rock`n`rollu a rockabilly nefunguje téměř nic. Režie upachtěná, bez nápadu, invence, jak od nějakého žáka základní školy, příběh (pokud se dá o něčem takovém hovořit) plochý, plytký, nudný, postavy podivné, nezajímavé a jednající nelogicky, dialogy tahají za uši svojí umělostí a plakátovitostí, vtipné momenty skoro žádné. Hudba zapomenutelná, nevýrazná, což je u rocknrollového filmu, který by měl sršet energií, dvojnásob tristní.

Skutečně to musí být frustrující pocit, mít k ruce tak talentované herce jako je Ivan Trojan, Kristýna Boková anebo Jiří Macháček, a nabídnout jim tak podivnou splácaninu. Bourák uštědřil již tak dost pochroumané značce český film další ránu - ve světě nikoho nezajímá a v Česku odpuzuje čím dál více lidí. A to, že na Bouráka finančně přispěl filmový fond, jen podtrhuje celou tu bídu.